بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم | طاقچه
کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم اثر دونالد ترامپ

بریده‌هایی از کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم

۴٫۱
(۳۰)
بازار آزاد خوب کار می‌کند؛ فقط به مدیریت نیاز دارد نه دیکتاتوری. دولت ما باید پایبندی قوی به قانون اساسی داشته باشد و از برنامه‌های اجتماعی‌ای حمایت کند که الهام‌بخش و پاداش‌دهندهٔ دستاوردها و نیز پاسخگوی مداوم هزینه و درآمدهای خود باشند.
Travis
کاندیداهای مشاغل سیاسی معمولاً می‌گویند که آن‌ها در مصاحبه‌های زندهٔ خود رقابت می‌کنند. متأسفانه در این مصاحبه‌ها بیش از آن‌که بگویند تاکنون چه کرده‌اند، همواره از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، حرف می‌زنند.
Travis
من در بارهٔ کارها حرف نمی‌زنم، کارها را انجام می‌دهم.
Travis
هنوز اقتصاد مهم است، احمق‌ها!
Travis
ترامپ در نیویورک به عنوان یک نیویورکی اصیل از مدرسه بازرگانی وارتون فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۹۸۴ جایزهٔ کارآفرین سال مدرسه وارتون را به دست آورد.
Travis
کاملاً مشخص است که علاقه‌ای به رئیس‌جمهور اوباما ندارم. فکر می‌کنم وی رئیس‌جمهوری نامناسب و وحشتناک است. بی‌تجربگی و غرور وی، هزینهٔ بالایی برای این کشور در پی داشته است.
Travis
درک نمی‌کنم چرا افرادی که انتظار دارند به عقاید و باورهایشان احترام گذاشته شود، احترامی برای عقاید دیگران قائل نیستند. به نظر می‌رسد هر هفته قانونی منفی در مسائل مرتبط با مسیحیت به تصویب می‌رسد. فکر می‌کنم این مسئله بسیار وقیحانه است، شدیداً وقیحانه.
Travis
من دیپلماتی نیستم که بخواهد همه را راضی کند. من تاجری اهل عملم که یاد گرفته است وقتی به چیزی باور دارد، هرگز متوقف نشود، آن را رها نکند و اگر زمین می‌خورد دوباره بلند شود و تا زمان رسیدن به پیروزی، دست از مبارزه بر ندارد.
Travis
اولویت نخست دولت ایالات متحد باید تأمین امنیت برای مردم باشد. این امنیت شامل رفع عدم قطعیت و ایجاد اطمینان از آیندهٔ اقتصاد کشور است که از طریق توافق‌های بهتر، قراردادهای تجاری هوشمندانه‌تر و اتخاذ سیاست‌های مالیاتی‌ای که سبب سبکبار شدن طبقهٔ متوسط و آزادی بخش خصوصی می‌شود، تأمین می‌شود.
Travis
مناظرات ریاست‌جمهوری به طور معمول چند میلیون بیننده داشت، اما در اولین شب مناظرهٔ ما ۲۴ میلیون نفر برنامه را دیدند و برای مناظرهٔ دوم نیز رقم مشابهی داشتیم. این رقم، بیش‌ترین بینندهٔ تاریخ فاکس نیوز و سی‌ان‌ان است ــ حتا بیش‌تر از بینندگان مسابقات فینال لیگ ان‌بی‌ای، بیسبال و تیم ملی فوتبال.
Travis

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد