بریده‌های کتاب راهنمای ماهیگیری و شکار برای دخترها
کتاب راهنمای ماهیگیری و شکار برای دخترها اثر فرمهر امیردوست

کتاب راهنمای ماهیگیری و شکار برای دخترها

نتیجه‌گیری‌ام این بود که نسبت جنس ما به خاطرخواهی مثل نسبت بالش است به خواب. «پسرا فکر می‌کنن بالش لازم دارن، درحالی‌که بدون بالش هم خواب‌شون می‌بره.» لیندا گفت «اگه خسته باشن، هرجایی بگی دراز می‌شن.»
malihe
وقتی با مردی هستی که دوستش داری، ساکت و مرموز باش، باوقار باش، پاهایت را روی هم بینداز و لبخند بزن. زیاد حرف نزن. شاید پیشنهاداتی که می‌شود ناراحتت کند و به شخصیت والا و توانمندی فکری‌ات بربخورد. شاید فکر کنی هرگز نمی‌توانی خودت باشی، اما مردان عاشقت می‌شوند! ــ از کتاب قوانین، نوشته‌ی آلن فین و شری اشنایدر
ناهید
گاهی آدمو به‌خاطر ضعف‌هاش دوست دارن. بعضی وقت‌ها کارهایی که از دستت برنمی‌آد خوشایندتر از چیزهاییه که می‌تونی انجام بدی.»
Mary gholami
«خیله خُب، فروید می‌گه "... فرستادن جوانان به جامعه با برداشت‌های غلط از مسائل جنسی مانند این است که با لباس تابستانی و نقشه‌ی دریاچه‌های ایتالیا به اکتشاف قطب برویم."»
malihe
اصرار بر ادامه‌ی بازی‌ای که پس از مدتی هیچ پیشرفتی در آن نکرده‌اید برای خودتان ملالت‌بار است
maryam.rsz
بازی عشق، شاید، تنها بازی در زندگی است که هیچ قانونی ندارد.
maryam.rsz
پیاده تا سنت جرمین می‌روی، کافه‌ای که سیمون دوبووار در آن برای سارتر نامه می‌نوشت، کافه‌ای که دوستت نخواسته بود واردش بشود، چون پرِ توریست بود.
معصومه توکلی
«می‌دونی از چیه تو خوشم می‌آد؟»
معصومه توکلی
هر چند خانه جای آرامش و خویشتنِ خویش بودن است، آدمی نباید از محبت و عشقی که اعضای خانواده نثارش می‌کنند سوءاستفاده کند. ــ از کتاب ماشین‌نویسی قرن بیستم، دی. دی لسنبری، تی. جمیز کرافورد، و لورنس دبلیو. اریکسون
کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
وقتی با مردی هستی که دوستش داری، ساکت و مرموز باش، باوقار باش، پاهایت را روی هم بینداز و لبخند بزن. زیاد حرف نزن. شاید پیشنهاداتی که می‌شود ناراحتت کند و به شخصیت والا و توانمندی فکری‌ات بربخورد. شاید فکر کنی هرگز نمی‌توانی خودت باشی، اما مردان عاشقت می‌شوند!
maryam.rsz

حجم

۱۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۱۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد