بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای اثر آلن دیپ

بریده‌هایی از کتاب برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای

نویسنده:آلن دیپ
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۴از ۴۱ رأی
۴٫۴
(۴۱)
بازاریابی، استراتژی است که برای شناخته شدن، دوست داشته شدن و مورد اعتماد کافی قرار گرفتن توسط بازار هدف استفاده می‌کنید تا آنها تبدیل به مشتری شوند.
shahram naseri
هیچ‌کس تا زمانی که محصول یا خدمت شما را نخرد به کیفیت آن پی نمی‌برد. قبل از خرید فقط می‌توانند کیفیت بازاریابی شما را متوجه شوند. به‌طور خلاصه، بهترین بازاریاب همیشه برنده است.
Mriq Sezar
بیشتر مردم حین خرید میزان مصرف خود از یک محصول یا خدمت را بیش از حد تخمین می‌زنند. بنابراین می‌توانید از گزینهٔ نامحدود به نفع خود استفاده کنید و همچنین ترس مشتری از پرداخت هزینهٔ گزاف برای یک محصول یا خدمت را از بین ببرید.
Mriq Sezar
امروزه توازن قدرت در دستان آن‌هایی است که به مشتریان فعلی و بالقوه در مورد مزایای محصولات یا خدماتشان آموزش و مشاوره می‌دهند. در دنیای پرهرج‌ومرج امروزی، این تنها راه بازپس‌گرفتن قدرت از خریدار است. پس فروش را متوقف و آموزش و مشاوره را شروع کنید.
Mriq Sezar
مردم اول احساسی خرید می‌کنند و بعد با دلایل منطقی آن را توجیه می‌کنند.
ALIREZANICE7
اختراع مجدد چرخ هم به نبوغ بسیاری نیاز دارد و هم احتمال شکست بالایی دارد. من نه نابغه هستم و نه تمایلی به شکست دارم، پس ترجیح می‌دهم تا حد امکان تجاربی را کپی‌برداری کنم که باعث موفقیت دیگران شده‌اند
Behnam Ameli
مال اِمری -یکی از اولین مربیان کسب‌وکارم- اغلب می‌گوید: «هیچ‌وقت از خودم ایده‌ای نداشتم. این خیلی خطرناکه!» با وجود این، او همواره یکی از موفق‌ترین افراد در حوزهٔ کسب‌وکار و بازاریابی بوده است. راز موفقیت او و به دنبالش موفقیتِ من مدل‌سازی نمونه‌هایی بود که از درست بودنشان اطمینان داشتیم، و نه اختراع مجدد چرخ!
Behnam Ameli
همیشه به یاد داشته باشید، مردم اول احساسی خرید می‌کنند و بعد با دلایل منطقی آن را توجیه می‌کنند. تلاش برای فروش با دلایل منطقی، هدر دادن وقت است.
HaleH.Eb
از ابزار بازاریابی خود، به عنوان پرده‌ای استفاده نکنید که بتوانید پشت آن مخفی شوید، بلکه به عنوان ابزاری برای تبادل نظر و پیشنهاد، و بالاتر از این‌ها واقعی و خودتان بودن استفاده کنید.
HaleH.Eb
اینکه خودتان باشید و شخصیت خود را بروز دهید، کمک می‌کند تا در دریای یکنواختی‌ها، متمایز و خاص دیده شوید.
HaleH.Eb

حجم

۵۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۵۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان