بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیریت با بازده بالا | طاقچه
کتاب مدیریت با بازده بالا اثر اندرو گروو

بریده‌هایی از کتاب مدیریت با بازده بالا

۳٫۸
(۱۲)
آموختیم که باید با تواناییِ خود کارها را در دست بگیریم. این‌که صرفاً رتبهٔ دوم را در یک محیط کاریِ سخت داشته باشیم، کافی نیست.
mhghafoori
ارائهٔ محصولی که براساس پیش‌بینی تولید شده، شامل دو فرایند هم‌زمان است که هریک دارای چرخهٔ زمانیِ مجزایی است. جریان تولید همان‌طورکه در زیر نشان داده شده، باید به‌طوری پیش برود که در آن، مواد خام از مراحل مختلف تولید گذر کرده و وارد انبار کالاهای تکمیل‌شده شود. هم‌زمان با این جریان، فروشنده، مشتریان احتمالی را می‌یابد و کالا را به آن‌ها می‌فروشد. او با این کار درنهایت سفارشی برای تولیدکننده می‌گیرد. به‌طور ایدئال، سفارش محصول و خود محصول باید هم‌زمان به بخش ارسال برسند. ازآن‌جاکه هنر و علمِ پیش‌بینی، بسیار پیچیده است، این امکان وجود دارد که وسوسه شوید مسئولیت پیش‌بینی را تنها به مدیری بدهید و روی او حساب کنید. اما این روش درواقع کاربرد خوبی ندارد و بهتر است از بخش تولید و فروش بخواهید پیش‌بینی کند. درنتیجه، افراد، مسئول انجام کارهایی مبتنی بر پیش‌بینیِ خود خواهند بود. ما در شرکت اینتل، سعی می‌کنیم دو جریان موازی را با دقت هرچه تمام‌تر با یکدیگر هماهنگ کنیم.
esrafil aslani
حمله صرفاً موجی بود از مَدی بسیار بزرگ‌تر: مَدِ جهانی‌شدن.
Roya🌱
مفهوم «نفوذ مدیریتی» را مطرح می‌کنم که به‌معنای سنجش تأثیر عملکرد مدیران بر افزایش بازده کاری گروه‌های‌شان است. من مدعی‌ام بهره‌وری بالای مدیریتی، وابستگی زیادی به انتخاب کارهایی دارد که قدرت نفوذ بیش‌تری دارند.
Roya🌱

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد