بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

بریده‌هایی از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

انتشارات:طاقچه
امتیاز:
۳.۴از ۱۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۱۸)
 پس تمام طبقات، از ابراهیم تا داود چهارده طبقه است، و از داود تا جلای بابِل چهارده طبقه، و از جلای بابِل تا مسیح چهارده طبقه.
زهرا
امّا چون او در این چیزها تفکّر می‌کرد، ناگاه فرشته خداوند در خواب بر وی ظاهر شده، گفت، ای یوسف پسر داود، از گرفتن زن خویش مریم مترس، زیرا که آنچه در وی قرار گرفته است، از روح‌القدس است.
im_mahyar
 عیسی چون این را شنید، بدیشان گفت، تندرستان احتیاج به طبیب ندارند بلکه مریضان. و من نیامدم تا عادلان را، بلکه تا گناهکاران را به توبه دعوت کنم.
Mehdi
۴۷: و شخصی وی را گفت، اینک، مادر تو و برادرانت بیرون ایستاده، می‌خواهند با تو سخن گویند.  ۴۸: در جواب قایل گفت، کیست مادر من و برادرانم کیانند؟  ۴۹: و دست خود را به سوی شاگردان خود دراز کرده، گفت، اینانند مادر من و برادرانم.  ۵۰: زیرا هر که ارادهٔ پدر مرا که در آسمان است بجا آوَرَد، همان برادر و خواهر و مادر من است.
نامیرا
۱۶: قومی که در ظلمت ساکن بودند، نوری عظیم دیدند و برنشینندگان دیار موت و سایه آن نوری تابید.
صاد
و الحال تیشه بر ریشهٔ درختان نهاده شده است، پس هر درختی که ثمرهٔ نیکو نیاورد، بریده و در آتش افکنده شود.
صاد
ای افعی‌زادگان، که شما را اعلام کرد که از غضب آینده بگریزید؟
صاد
۵: ای ریاکار، اوّل چوب را از چشم خود بیرون کن، آنگاه نیک خواهی دید تا خس را از چشم برادرت بیرون کنی!
tizaras
۱۷: لیکن تو چون روزه داری، سر خود را تدهین کن و روی خود را بشوی  ۱۸: تا در نظر مردم روزه‌دار ننمایی، بلکه در حضور پدرت که در نهان است؛ و پدرنهان‌بینِ تو، تو را آشکارا جزا خواهد داد.
tizaras
۵: و چون عبادت کنی، مانند ریاکاران مباش زیرا خوش دارند که در کنایس و گوشه‌های کوچه‌ها ایستاده، نماز گذارند تا مردم ایشان را ببینند. هرآینه به شما می‌گویم اجر خود را تحصیل نموده‌اند.  ۶: لیکن تو چون عبادت کنی، به حجره خود داخل شو و در را بسته، پدر خود را که در نهان است عبادت نما؛ و پدر نهان‌بینِ تو، تورا آشکارا جزا خواهد داد.
tizaras

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه