بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید | طاقچه
کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

بریده‌هایی از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

انتشارات:طاقچه
امتیاز:
۳.۴از ۱۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۱۸)
 پس در اندیشه فردا مباشید زیرا فردا اندیشه خود را خواهد کرد. بدی امروز برای امروز کافی است.
امين نصر
۳۲: زن لوط را به یاد آورید.
{بانو راد}
زیرا که پسر انسان خواهد آمد در جلال پدر خویش به اتّفاق ملائکه خود و در آن وقت هر کسی را موافق اعمالش جزا خواهد داد.
s.latifi
چراغ بدن چشم است؛ پس هرگاه چشمت بسیط باشد تمام بدنت روشن بُوَد؛ ۲۳: امّا اگر چشم تو فاسد است، تمام جسدت تاریک می‌باشد. پس اگر نوری که در تو است ظلمت باشد، چه ظلمت عظیمی است!
روزبه
۲۲: و هر آنچه با ایمان به دعا طلب کنید، خواهید یافت.
هدیهٔ دریا
۱۳: و در میان هفت چراغ‌دان، شبیه پسرِ انسان را که ردای بلند در بر داشت و بر سینهٔ وی کمربندی طلا بسته بود.  ۱۴: و سر و موی او سفید چون پشم، مثل برف سفید بود و چشمان او مثل شعلهٔ آتش،  ۱۵: و پای‌هایش مانند برنج صیقلی که در کوره تابیده شود، و آواز او مثل صدای آب‌های بسیار؛  ۱۶: و در دست راست خود هفت ستاره داشت، و از دهانش شمشیری دودمه تیز بیرون می‌آمد، و چهره‌اش چون آفتاب بود که در قوّتش می‌تابد.  ۱۷: و چون او را دیدم، مثل مرده پیش پای‌هایش افتادم. و دست راست خود را بر من نهاده، گفت، ترسان مباش؛ من هستم اوّل و آخر و زنده،
محمد علی بخشی
۱:  و علامتی عظیم در آسمان ظاهر شد، زنی که آفتاب را دربر دارد و ماه زیر پای‌هایش و بر سرش تاجی از دوازده ستاره است، ۲:  و آبستن بوده، از دردِ زه و عذاب زاییدن فریادبرمی‌آورد. ۳:  و علامتی دیگر در آسمان پدید آمد که اینک، اژدهای بزرگِ آتشگون که او را هفت سر و ده شاخ بود و بر سرهایش هفت افسر؛ ۴:  و دُمش ثلث ستارگان آسمان را کشیده، آن‌ها را بر زمین ریخت. و اژدها پیش آن زن که می‌زایید بایستاد تا چون بزاید فرزند او را ببلعد. ۵:  پس پسر نرینهای را زایید که همهٔ امت‌های زمین را به عصای آهنین حکمرانی خواهد کرد؛ و فرزندش به نزد خدا و تخت او ربوده شد.
آبرنگ
ای تو که خوابیده‌ای، بیدار شده، از مردگان برخیز تا مسیح بر تو درخشد
Nerd
از نیکوکاری و خیرات غافل مشوید، زیرا خدا به همین قربانی‌ها راضی است.
محمد
کتاب مقدس عهد جدید
سپیده دم اندیشه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد