بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

بریده‌هایی از کتاب کتاب مقدس؛ عهد جدید

انتشارات:طاقچه
امتیاز:
۳.۴از ۱۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۱۸)
۱: در ابتدا کلمه بود و کلمه نزد خدا بود و کلمه خدا بود.  ۲: همان در ابتدا نزد خدا بود.  ۳: همه‌چیز به‌واسطهٔ او آفریده شد و به غیر از او چیزی از موجودات وجود نیافت.  ۴: در او حیات بود و حیات نور انسان بود.  ۵: و نور در تاریکی می‌درخشد و تاریکی آن را درنیافت.
majid
۱: ای فرزندان، والدین خود را در خداوند اطاعت نمایید، زیرا که این انصاف است.  ۲: پدر و مادر خود را احترام نما که این حکم اوّل با وعده است.  ۳: تا تو را عافیت باشد و عمر دراز بر زمین کنی.
کاربر مهدی
عیسی به شاگردان خود گفت، هرآینه به شما می‌گویم که شخص دولت‌مند به ملکوت آسمان به دشواری داخل می‌شود. ۲۴: و باز شما را می‌گویم که گذشتن شتر از سوراخ سوزن، آسانتر است از دخول شخص دولت‌مند در ملکوت خدا.
milad99
۳۳: آنچه دارید بفروشید و صدقه دهید و کیسه‌ها بسازید که کهنه نشود و گنجی را که تلف نشود، در آسمان جایی که دزد نزدیک نیاید و بید تباه نسازد.  ۳۴: زیرا جایی که خزانه شما است، دل شما نیز در آن‌جا می‌باشد.
نیلو
۴۷: و اگر کسی کلام مرا شنید و ایمان نیاورد، من بر او داوری نمی‌کنم زیرا که نیامده‌ام تا جهان را داوری کنم بلکه تا جهان را نجات بخشم.
jalal
۲۹: وای بر شما ای کاتبان و فریسیان ریاکار که قبرهای انبیا را بنا می‌کنید و مدفن‌های صادقان را زینت می‌دهید، ۳۰: و می‌گویید، اگر در ایّام پدران خود می‌بودیم، در ریختن خون انبیا با ایشان شریک نمی‌شدیم!
milad99
 پس آن اموری را که منشأ سلامتی و بنای یکدیگر است پیروی نمایید.
محمد
۳۴: پس در اندیشه فردا مباشید زیرا فردا اندیشه خود را خواهد کرد. بدی امروز برای امروز کافی است.
آرام
ایمان، اعتماد بر چیزهای امیدداشته شده است و برهانِ چیزهای نادیده.
محمد
۱: حکم مکنید تا بر شما حکم نشود.  ۲: زیرا بدان طریقی که حکم کنید بر شما نیز حکم خواهد شد و بدان پیمان‌های که پیمایید برای شما خواهند پیمود.
عباص

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه