بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جنس اول | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جنس اول اثر هلن فیشر

بریده‌هایی از کتاب جنس اول

۲٫۹
(۲۲)
«خداوند زن را آفرید. و از آن پس یکنواختی و ملال از زمین رخت بربست.» فریدریش نیچه
محسن
قرار بوده تواناییها و استعدادهای زن و مرد از هر لحاظ با هم برابر باشد پس دلیل آفرینش هردوی آنها چه بود.
Amirali Varzandeh
عده کثیری از مردم به این گفته بن فرانکلین (Ben Franklin) کاملا اعتقاد یافته‌اند: «اگر کسی پولهای کیفش را درون مغزش پس‌انداز کند، هیچ دزدی قادر نخواهد بود ثروت او را برباید.»
کاربر ۲۰۴۶۲۹۰
«زن» جنس اصلی و اولیه است ـبه بیانی دیگر جنس اول است. باید مواد شیمیایی خاصی به ترکیب هورمونی او اضافه گردد تا تبدیل به یک مرد شود.
zeynab
معمولا بیش از مردان به عملکرد کلی شرکتهای سرمایه‌گذاری‌شان و نیز نوسانات بازار توجه نشان می‌دهند. یکی از برنامه‌ریزان اقتصادی در واشینگتن دی. سی. این گزارش را چنین خلاصه کرد: «زنان گرایش فکریی نسبت به خطر کردن ندارند. آنها می‌گویند، «نیامده‌ایم که یک‌باره ماهی بزرگی صید کنیم، فکر ماهی‌های زیادی هستیم که بعد از مدتی طولانی در تور جمع می‌شوند.»
sheida
«خداوند زن را آفرید. و از آن پس یکنواختی و ملال از زمین رخت بربست.» فریدریش نیچه (Friedrich Nietzsche) فمینیست نبود امّا آشکارا برای ذهن زن ارزش فراوانی قائل بود
sheida
زمانی که از آنها در مورد خودشان سؤال می‌شود، پسرها روی موضوعات و خصوصیات فردی تکیه می‌کنند حال آنکه دخترها بیشتر مایلند به هنگام توصیف خود محیط و افراد پیرامونشان را نیز مورد توجه قرار دهند.
صبح
«براساس شواهد تاریخی، زنان به‌خوبی مردان قادر به تفکیک یک موضوع به اجزاء مجزا از هم نیستند.»
صبح
مردها خیلی خوب می‌توانند حواس خود را روی یک چیز متمرکز و در همان زمان از سایر چیزها منفک کنند. اگر از مردی که سرگرم روزنامه خواندن است حتی یک سؤال ساده بپرسید، اغلب سؤال شما را نمی‌شنود و مواقعی هم که می‌شنود مثل این است که از سیاره دیگری به روی صندلی‌اش بازگشته است. مردها تمایل دارند ذهن خود را بر روی محرکهای فرعی و غیراصلی ببندند. روند تفکر آنها عمومآ بیشتر از زنها کانالیزه شده است.
صبح
زنان به هنگام تفکر تمایل دارند به تمام عوامل مرتبط با یک موضوع در قالبی شبکه‌وار و متصل به هم بیندیشند ـو نه در یک خط مستقیم. من بر این نوع خاص اندیشیدن، «شیوه تفکر شبکه‌ای» نام نهاده‌ام
صبح

حجم

۵۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۵۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۱۶۱,۰۰۰
تومان