بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۵۳ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۵۳ رأی
۴٫۰
(۱۷۵۳)
۱- مردها دوست دارند زن‌ها فکر کنند پای زن دیگری نیز در میان است که مرد ممکن است به سمت او برود، حتی اگر چنین موردی واقعا وجود نداشته باشد. پس اغراق می کنند چون دوست دارند در نظر زن‌ها جذابیت بیشتری داشته باشند. ۲- درست است، مردها رفتار خونسردانه ای دارند زیرا فکر می‌کنند این طرز رفتار، آن‌ها را در چشم زنان جذاب تر جلوه می‌دهد. من مردانی را می‌شناسم که تنها برای نگران کردن همسرشان، به زنانی که حتی ذره‌ای هم زیبا نیستند خیره می شوند. ۳- مردها نمی‌خواهند به این موضوع اعتراف کنند (حتی به خودشان) که یک زن می‌تواند چنین قدرتی روی آن‌ها داشته باشد. اینکه زنی بتواند چنین تأثیری روی ما داشته باشد غرورمان را خدشه‌دار می‌کند. ما مردها دوست نداریم احساس کنیم که قدرت اداره خود را نداریم.
Fereshteh Radmanesh
آن‌ها اعتقاد دارند که زن‌ها به مردهای ضعیف و آسیب پذیر احترام نمی‌گذارند. آنچه که شما باید از این موضوع یاد بگیرید این است: «اگر دیدار اولتان بسیار دلپذیر و دلچسب بوده است اما او یکی دو روز تماس نگرفت، قضیه را شخصی برداشت نکنید». معمولاً هنگامی ۰ که او شما را پس می‌زند، در پس این نقاب بی تفاوتی، نوعی تعریف پنهان شده است. او به قدری شما را می‌خواهد که نمی خواهد این علاقه را خیلی واضح نشان دهد. البته این اتفاقی است که در بیشتر موارد می افتد، در بقیه موارد او عمداً خود را عقب می‌کشد تا واکنش شما را ببیند زیرا کنجکاو است ببیند چقدر برایتان اهمیت دارد.
Fereshteh Radmanesh
هرگاه شما نقش خود را کوتاه، شیرین و دوست‌داشتنی بازی کنید و سپس مرموزانه خود را عقب بکشید، در نظر مرد بسیار با شخصیت جلوه خواهید کرد و او به احساسات شما توجه بیشتری نشان خواهد داد، بدون هیچ کلامی.
Fereshteh Radmanesh
پس هنگامی‌که احساس کردید شما را نادیده می‌گیرد، مثل «روباه بی‌سروصدا» شوید. هرگاه به احساسات شما بی‌توجهی کرد، بدون هیچ‌گونه توضیحی، خود را با ملایمت عقب بکشید.
Fereshteh Radmanesh
وادار کردن او به صحبت در مورد احساسش نه تنها شما را محتاج جلوه می‌دهد، بلکه دیر یا زود احترام او را نیز نسبت به شما از بین می برد. و هنگامی که او احترامش را از دست داد بیش از پیش به احساسات‌تان کم توجهی می‌کند.
Fereshteh Radmanesh
زیر فشار گذاردن او برای گفت‌وگو در مورد احساسش، و یا درخواست توجه زیاد و غیر معقول به احساسات‌تان نیز علاقه او را از بین می برد.
Fereshteh Radmanesh
اگر از یک مربی آموزش طوطی بپرسید که چگونه می‌توان یک طوطی را آموزش داد، او به شما می‌گوید که میله محل نشستن طوطی را از حد خودتان و شانه هایتان بالاتر نبرید زیرا در این صورت طوطی گمان می‌کند از شما بالاتر است. آنگاه، هر اندازه هم که آن طوطی شما را دوست داشته باشد، باز هم اگر دستتان را بالا ببرید تا نوازشش کنید، انگشتتان را گاز می‌گیرد. این رفتار طوطی، همان رفتاری است که در انسان‌های «از خود راضی» نیز وجود دارد. اگر شما پرنده را روی زمین بگذارید او حس خواهد کرد که آسیب پذیر است.
|قافیه باران|
نیازی نیست که ذهن‌های پرسشگر، همه چیز را بدانند.
|قافیه باران|
«هدف خردمند، لذت جویی نیست، بلکه فارغ بودن از رنج است.» ارسطو
|قافیه باران|
سلیقه امری است کاملا وابسته به خصوصیات فردی و طرز فکر یک شخص.
|قافیه باران|

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان