بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۵۵ رأی
۴٫۰
(۱۷۵۵)
طوری رفتار کنید که انگار وجودتان غنیمت است و او باور خواهد کرد
بلاتریکس لسترنج
راستش را بخواهید من از زنی که کمی بداخلاق باشد خوشم می‌آید. زیرا می‌دانم که به من اجازه سوءاستفاده را نخواهد داد. غرور واقعاً جذاب است.
کاربر ۱۱۰۶۹۶۷
هر زمان به مردی این احساس را بدهید که شما هم می‌خواهید مرد باشید، تقریبا در تمام موارد، برای خود یک میدان نبرد خریده‌اید.
*Narges*
باز هم باید بگویم که یک زیرک بسیار مهربان و مودب است. او به اندازه یک هلوی رسیده شیرین است. اما درون هر هلوی شیرینی، یک هسته بسیار سخت وجود دارد و این بدان معناست که اگر مردی به او بی‌احترامی کند، او توضیح واضحات نمی‌دهد
*Narges*
قانون پول قرض دادن به مردها؟ هرگز چنین کاری نکنید.
بلاتریکس لسترنج
این یک حقیقت محض است که وقتی شما از زندگی خود رضایت دارید، جذاب‌تر نیز می‌شوید. شما با او یا بدون او خوشحالید و این آن چیزی است که شما را... خارج از دسترس او نگه می‌دارد.
faeze
روباه بی سروصدا می‌داند که هرچقدر کمتر انتقاد کند بهتر است. به همین دلیل است که غر نمی زند، به جایش «مانور» می‌دهد. برای مثال، هنگامی‌که مرد پیش از خواب لباس‌هایش را در می‌آورد و کف زمین می‌اندازد نگران نشوید، فردا صبح آن‌ها را از همان جا برمی‌دارد و می‌پوشد.
بلاتریکس لسترنج
اشخاصی که به راستی قدرتمند و قوی هستند توضیح نمی‌دهند که چرا خواستار احترام هستند. آن‌ها تنها به سادگی، از روبه‌رو شدن با کسانی که این احترام را رعایت نمی کنند دوری می کنند.
مستاجر
قانون جاذبه شماره ۶۷ هرچقدر کمتر به او وابسته باشید، بیشتر از شما خوشش می آید.
faeze
اگر دیدید دارید زیاده از حد فروتنی می‌کنید یا زیادی خاکی هستید یا هر کدام از دیگر حرف‌های پوچ از این دست، سریع مشکل را حل کنید. به خود یادآوری کنید که شما "خیلی ممتاز"هستید. نقطه، پایان. والسلام نامه تمام. اگر کسی این اعتماد به‌نفس شما را نمی‌پسندد مشکل خود اوست. "چرا؟ چون در زندگی شخصی‌تان، شما از او مهم‌تر هستید. به این دلیل!"
🍁

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان