بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۳۹ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۵۸ رأی
۴٫۰
(۱۷۵۸)
معمولاً بهترین راه برای درست کردن یک رابطه و حل کردن مشکل این است که او از تلاش شما برای انجام این کار بویی نبرد. وقتی خیلی بی سر و صدا روال همیشگی رابطه را تغییر می دهید و آن را با شیوه های دیگری جایگزین می کنید، این کار از نظر روانی او را به سمت شما جذب می کند.
Fereshteh Radmanesh
مردها خیلی ساده، به زنی که برای جلب رضایت آن‌ها زیاده از حد تلاش می‌کند احترام نمی‌گذارند.
Fereshteh Radmanesh
زن‌ها معمولاً این اشتباه را مرتکب می‌شوند که راه پر خطا و امتحان پس داده «خدمتکار مردها بودن» را تا انتها ادامه می‌دهند، حتی هنگامی که به نقطه تأسف بار نادیده گرفته شدن می‌رسند.
Fereshteh Radmanesh
به رفتار بد مردها جایزه ندهید
Fereshteh Radmanesh
این یک حقیقت محض است که وقتی شما از زندگی خود رضایت دارید، جذاب‌تر نیز می‌شوید. شما با او یا بدون او خوشحالید و این آن چیزی است که شما را... خارج از دسترس او نگه می‌دارد.
Fereshteh Radmanesh
هرگز زندگی شخصی خود را رها نکنید. به کلاس‌های متفرقه بروید. یک سرگرمی خاص را دنبال کنید. با مردم ارتباط بر قرار کنید. شما به اندازه عمق سرگرمی هایتان، جذاب نیز هستید.
Fereshteh Radmanesh
هنگامی‌که شما روال عادی را به هم می زنید، نبودتان، در زمانی که انتظار بودنتان را دارد، او را به سمت شما می کشد. مردها به کلمات واکنش نشان نمی‌دهند، بلکه به نداشتن هیچ‌گونه ارتباط با شما واکنش نشان می دهند.
Fereshteh Radmanesh
بیش از حد لطف کردن، یا اشتیاق زیاد برای جلب رضایت مردها، احترام مرد نسبت به زن را کاهش می‌دهد، جذابیت شما را از بین می‌برد و باعث می‌شود که نقطه پایانی بر این رابطه گذاشته شود.
kordelia
«جذابیت ظاهری تنها ۵۰ درصد چیزی است که شما دارید، ۵۰ درصد بقیه، چیزی است که دیگران گمان می کنند شما دارید.» سوفیا لورن
kordelia
ایتالیایی‌ها در این مورد ضرب المثل جالبی دارند: «کبابی در کار نیست اما دودش خیلی زیاد است». هنگامی که زنی بیش از حد گستاخ و جسور است، یا حتی زیاده از حد زیرک است یا به طور کل «بیش از حد» به چیزی تظاهر می‌کند، مصداق همین ضرب المثل می‌شود. زیرا به ندرت پیش می‌آید که پشتوانه‌ای برای این تظاهر داشته باشد. نسخه نو و بهبود یافته یک زیرک، به راستی و حقیقتاً نیرومند است، زیرا مهربان و مؤدب است. اما در برابر این مهربانی، به همان اندازه نیز مهربانی طلب می‌کند.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۲۲,۵۰۰
۴۰%
تومان