بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۱۳۸ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۵۳ رأی
۴٫۰
(۱۷۵۳)
زیرک (اسم): او زنی است که به خاطر نظر و عقیده دیگران سر خود را به دیوار نمی‌کوبد. خواه او همسرش باشد خواه هر کس دیگری. او این موضوع را درک می‌کند که اگر کسی با نظر او مخالف است، این فقط نظر و عقیده شخصی آن فرد است و نباید بیش از اندازه به آن اهمیت داد. او سعی نمی‌کند خود را با استانداردهای دیگران هماهنگ کند و تنها سعی می‌کند به آنچه ایمان دارد عمل کند و به همه این دلایل، رابطه‌ای که با شریک آینده زندگی اش برقرار می‌کند نیز متفاوت است. همچنین یک زیرک از خود تصویر متفاوتی در ذهن دارد. او وارد «رینگ بوکس» می‌شود و با اعتقاد و ایمان به اینکه رقیبی برابر برای مرد است رابطه را آغاز می کند. هنگامی‌که مرد با یک زن ساده دل طرف است، در ذهنش به صورت خودکار، خود را یک مشت‌زن «سنگین وزن» و زن را یک مشت‌زن «پر وزن» می‌بیند. اما زنی که با تسلط بر خود و با اعتماد به نفس وارد رینگ می‌شود و بدون مبارزه مغلوب نمی شود، احترام مرد را جلب می‌کند. حتی اگر ببازد. چرا؟ زیرا در این صورت مرد می‌فهمد که با یک زن با دل و جرأت روبه‌روست. حتی اگر این زن بر زمین بیفتد هم تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد و هنگامی‌که از رینگ خارج شوند، مرد چه بخواهد و چه نخواهد برای او احترام زیادی قایل می‌شود.
Fereshteh Radmanesh
همیشه با همان شور و شوق آتشین اولیه با او روبه‌رو شوید، حتی وقتی‌که احساس یک قالب یخ خرد شده را دارید اتیل مرمن
Fereshteh Radmanesh
نسخه نو و بهبود یافته یک زیرک یک راهنمای نجات برای زنانی که زیاده از حد ساده دل‌اند
Fereshteh Radmanesh
اگر آن روزی که بسیار چشم به راهش بودید، سرانجام از راه رسید و او شما را زیرک خطاب کرد چه؟ لحظه ای مکث کنید و نفس عمیقی بکشید و سپس از آن لحظه لذت ببرید. همان‌طور که در قلبتان لبخند می زنید به خود بگویید: «خیلی خب، حالا می‌دانم که او واقعاً مرا دوست دارد.»
Fereshteh Radmanesh
نقل به مضمون: «تام من نمی‌خواهم احساسات تو را جریحه دار کنم اما تو را نمی‌توان نمادی از جذابیت دانست.» تام هنکس پاسخ داد: «آره، اما من از این موضوع استقبال می‌کنم و فکر می‌کنم خود این موضوع یک جورهایی مرا جذاب می‌کند». او می توانست آزرده خاطر یا تدافعی برخورد کند اما در عوض با رفتار و شوخ طبعی خود، باربارا را خلع سلاح کرد. اگر شما برخوردی تدافعی نداشته باشید و گهگاه به گفته‌های مرد بخندید، او احترام بیشتری برای شما قائل خواهد شد. با این کار، خود باوری خود را به او نشان می‌دهید. برای مثال او ممکن است در مورد طرز پارک کردن ماشین‌تان سر به سر شما بگذارد. این نوع شوخی به او احساس مرد بودن می‌دهد. یک واکنش پر از آرامش از زنی که توانایی خندیدن به خود را دارد، او را واقعا جذب شما می‌کند. زیرا چنین زنی به نظرش سرگرم کننده و دوست داشتنی می‌آید.
Fereshteh Radmanesh
همان لحظه‌ای که شروع به خنده کنید، روند درمان‌تان آغاز می‌شود. اینکه بتوانید سر به سر دیگران بگذارید شما را بسیار جذاب می‌کند. زیرا به دیگران یادآوری می‌کند که از استقلال فکری برخوردارید و نه تنها تفکرات خاص خود را دارید، بلکه می‌توانید به آنچه پیرامون‌تان روی می‌دهد بخندید. اگر بتوانید خوب از پس انجام این کار برآیید، او هرگز حتی فکر این را هم به ذهن خود راه نمی‌دهد که شما محتاج او شوید. هنگامی‌که او سر به سر شما می‌گذارد، این شیوه اوست برای اینکه از شما بپرسد آیا هنوز هم این ویژگی را دارید یا خیر. حس شوخ طبعی شما نیز پاسخ او را می‌دهد و به او می‌فهماند که همیشه هم او نیست که حرف آخر را می‌زند.
Fereshteh Radmanesh
داشتن حس شوخ طبعی به معنای چیزی بیشتر از پیدا کردن و بر زبان آوردن یک جمله خنده دار است. با این کار نشان می‌دهید که از اعتماد به‌نفس بالایی برخوردارید. این موضوع به دیگران نشان می‌دهد که شما با خود و شخصیت خود راحت هستید و به مرد نیز نشان می‌دهد که شما سراسر انرژی هستید. اما هدف این نیست که شما تبدیل به یک کمدین لوس و پر حرف شوید. این کار هیچ نتیجه‌ای ندارد زیرا او گمان خواهد کرد که شما برای جلب توجه او دارید زیاده از حد تلاش می‌کنید.
Fereshteh Radmanesh
یک راه بسیار کارساز برای نشاندن یک مرد سر جایش و یا نگه داشتن توجه‌اش، داشتن همین حس شوخ طبعی است. با داشتن حس شوخ طبعی می‌توانید به او بفهمانید که خوشحالی شما وابسته به او نیست.
Fereshteh Radmanesh
حس شوخ طبعی یک ویژگی بسیار جذاب است. به خصوص از نظر جنسی. شاید مردها به این ویژگی شما اشاره‌ای نکنند اما وقتی آن را از دست می‌دهید، متوجه می‌شوند. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، ممکن است او در ابتدا با شما شوخی کند و شما را دست بیاندازد. سپس وقتی ببیند این حس به شما بر نمی‌گردد، توجه او نیز به شما از بین می‌رود.
Fereshteh Radmanesh
معمولاً بهترین راه برای درست کردن یک رابطه و حل کردن مشکل این است که او از تلاش شما برای انجام این کار بویی نبرد. وقتی خیلی بی سر و صدا روال همیشگی رابطه را تغییر می دهید و آن را با شیوه های دیگری جایگزین می کنید، این کار از نظر روانی او را به سمت شما جذب می کند.
Fereshteh Radmanesh

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان