بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برکه‌ی مهتاب | طاقچه
کتاب برکه‌ی مهتاب اثر امیر فرح آبادی

بریده‌هایی از کتاب برکه‌ی مهتاب

امتیاز:
۲.۵از ۴۹ رأی
۲٫۵
(۴۹)
«هیچ‌وقت اشتباهی رو به امید فرار مرتکب نشین، زمین به شکل احمقانه‌ای گرد است!»
sadeghi
غیرت مهم‌ترین ریشه‌ی عشق هستش! حالم بهم می‌خوره از این مردهای آب دوغ خیاری که رو حجاب زنشون هیچ تعصبی ندارند. این که شوهرت روی حجابت تاکید داره، یعنی دوست نداره غیر از خودش هیچکس دیگه‌ای تو رو برانداز کنه
sadeghi
مثل تو عجق وجق باشم خوبه؟ دختر باید سادگی شو داشته باشه!
sadeghi
اگر خودت دلت پاک است، خیال نکن همه مثل خودت هستند. از «ذهن» تا «دهن» فقط یک نقطه فاصله است، پس تا ذهنت را باز نکردی دهنت را باز نکن.
sadeghi
چهارچیز را هرگز فراموش نکن: اول این که به همه نمی‌توانی کمک کنی. دوم، نمی‌توانی همه چیز را عوض کنی. سوم، همه تو را دوست نخواهند داشت. و آخر، نمی‌توانی همه را راضی نگه داری. پس زندگی کن همانگونه که خودت می‌خواهی.
sadeghi
دختر باید سادگی شو داشته باشه!
Z.M
همه فکر می‌کنن چون دریا زیباست مهربون هم هست، دریا زیباست، اما سیلی به صخره‌ها می‌زنه و عزیزانت رو می‌گیره بدون این که خم به ابرو بیاره! این جریان آدم‌هام هست، زیبایی ملاک آدم بودن نیست.
sadeghi
حالا من یه شوخی کردم! دخترم، دخترای قدیم تا حرف عروسی و ازدواج می‌شد از شرم و حیا غش می‌کردن. این پدر سوخته‌های حالا تا حرف شوهر و ازدواج می‌شه، نیش شون رو تا بناگوش که نمی‌شه گفت تا پس کله شون باز می‌کنن. چشم سفید!
sadeghi
می‌گن آدم‌های موفق کسانی هستند که سه تا اصل تو زندگیشون همیشه رعایت بشه. اول هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه‌اش شوخی نکنند، حرمت‌ها شکسته می‌شه. دوم هیچ‌وقت به کسی بیشتر از جنبه‌اش عشق نورزند، بی‌ارزش می‌شه. سومم هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه‌اش خوبی نکنند، تبدیل به وظیفه می‌شه!!!
sadeghi
آسمان چادر خاکستری‌اش را آرام آرام بر سر می‌کشید و عابران خسته از کار روزانه برخی عاشقانه و برخی به اجبار به سمت مقصدشان می‌رفتند
sadeghi

حجم

۵۹۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

حجم

۵۹۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد