بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت من هستم | صفحه ۲۰ | طاقچه
کتاب قدرت من هستم اثر جوئل اوستین

بریده‌هایی از کتاب قدرت من هستم

۴٫۶
(۳۹)
تا به حال شده است بگویید «تمام اقساط خرید خانه‌ام را پرداخت خواهم کرد». «من کسب و کار خودم را شروع خواهم کرد». «مدرکم را خواهم گرفت». «وزنم را کم خواهم کرد». «خانواده‌ام به آرامش خواهند رسید»؟ هر چه که خداوند در قلبتان قرار داده است، باید وارد کلام شما هم بشود. جوری صحبت کنید که انگار همین اتفاق خواهد افتاد
Amir
اجازه ندهید واژه‌های منفی جلوی آن‌چه خدا می‌خواهد انجام دهد را بگیرند. اگر توانایی گفتن کلمات مثبت را ندارید، لال شوید.
Amir
زمانی که می‌گویید «من بر این مشکل غلبه خواهم کرد. من پیروز و فاتح خواهم بود. خداوند که با من باشد، چه کسی جرات می‌کند برعلیه من باشد؟» قدرت، شفا، بهبود، حمایت و موفقیت را دعوت کرده‌اید.
Amir
این‌که فکر کنید کاری غیرممکن است یک چیز است، اما زمانی که شروع می‌کنید به تعریف کردن برای دیگران که غیرممکن است، معنی کاملاً جدیدی پیدا خواهد کرد.
Amir
زمانی که افکار منفی به سراغتان می‌آیند، کلید موفقیت این است که هرگز آن‌ها را به زبان نرانید. اگر آن فکرها را به زبان نیاورید، در نطفه خواهند مرد.
Amir
تفکرات منفی به سراغ همه‌ی ما می‌آیند. اما زمانی که آن‌ها را به زبان می‌آورید، به آن‌ها زندگی بخشیده‌اید. در این هنگام است که آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.
Amir
نمی‌توانید منفی صحبت کرده و انتظار داشته باشید که زندگی‌تان مثبت باشد. نمی‌توانید از شکست حرف بزنید و انتظار پیروزی داشته باشید. نمی‌توانید از نقصان، از کمبود، از نداشتن استطاعت، از همیشه عقب بودن حرف زده و انتظار نعمت فراوانی را داشته باشید
Amir
اگر بگویید «من خیلی بی‌پول هستم. خیلی بدهی دارم»، کمبود و فقدان را به سوی خودتان دعوت می‌کنید.
Amir

حجم

۲۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۹
۲۰
صفحه بعد