بریده‌های کتاب قدرت من هستم
اگر مجرد هستید این‌طور نتیجه‌گیری نکنید که من هرگز ازدواج نخواهم کرد. دیگر خیلی پیر شده‌ام. دیگر از من گذشته است. نه، باید بگویید فرد درست دارد به دنبال من می‌گردد.
乙_みG
شما وخدا اکثریت را تشکیل می‌دهید
乙_みG
اگر شما را دوست ندارند، ولشان کنید. اگر وجود شما را جشن نمی‌گیرند و شما را به عنوان یک هدیه، یک جواهر، یک ماهیت منحصر به فرد تصور نمی‌کنند، به زندگی خودتان ادامه دهید. آویزان آن‌هایی که جذب شما نشده‌اند نباشید
乙_みG
ناامیدی‌ها، تأخیرها و مشکلات گذشته همه جزء برنامۀ آماده‌سازی شما برای همین لحظه بوده‌اند. هیچ چیز هدر نرفته است. همۀ آن‌ها شما را قوی‌تر کرده‌اند.
乙_みG
چرا دست از انتقاد کردن از خودتان بر نمی‌دارید؟ صحبت از تمام آن چیزهایی که دوست ندارید را متوقف کنید- این‌که دارید پیر می‌شوید، چین و چروکتان زیاد شده، فلان چیز خراب شده، فلان چیز بدتر شده. از این به بعد خودتان را قوی، سلامت، با استعداد، زیبا و جوان بنامید. هر روز صبح قبل از این‌که خانه را ترک کنید در آینه خودتان را ببینید و بگویید «صبح بخیر، ای خوش‌تیپ خوش‌اندام!»
乙_みG
دست از باور کردن این دروغ‌ها که می‌گویند «حد شما همین است، دیگر بیش از این نمی‌توانید ادامه دهید» بردارید. از این به بعد مثل یک برنده با خودتان صحبت کنید. این در روح شما است.
乙_みG
خدا خودش می‌داند که چه‌طور از شما مراقبت کند، نه تنها از تصادف‌ها، نه تنها از برخورد با انسان‌های اشتباه، بلکه خداوند شما را از خودتان هم حفظ می‌کند. گاهی اوقات خود ما خطرناک‌ترین اتفاقی هستیم که ممکن است برایمان رخ دهد.
ملیکا بشیری خوشرفتار
به آن‌چیزی که می‌گویید جان می‌بخشید. اگر به گفتن آن ادامه دهید، نهایتاً ممکن است به واقعیت تبدیل شود. شاید خودتان متوجه شوید یا شاد هم نشوید، ولی در واقع آینده‌ی خودتان را پیش‌گویی می‌کنید
乙_みG
وقتی بقیه با شما رفتار خوبی ندارند و احساس خوبی ندارید، بر این احساس خوب غلبه کنید و بگویید «من خداوند را راضی خواهم کرد و همچنان کارم را به بهترین شکل انجام می‌دهم. من می‌دانم که راضی کردن دیگران شرط نیست؛ من برای رضای خداوند کار می‌کنم»
乙_みG
تو باید ترحم بر خود را کنار بگذاری، طرز فکر جدید پیدا کنی
乙_みG

حجم

۲۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۰صفحه بعد