بریده‌های کتاب جاده جنگ- جلد۴
کتاب جاده جنگ- جلد۴ اثر منصور انوری

کتاب جاده جنگ- جلد۴

حرف تلخ اثر تیره‌ای در روان آدمی می‌گذارد؛ هرچند گوینده آن محق باشد و یا بدون نظر سوء حرفش را بیان کرده باشد. داروی تلخ، ولو برای ادامه حیات استفاده شود، طعم ناخوش‌آیندش را محو نمی‌‌کند.
mohamad
مأموریت پیش رویش چندان روشن و قابل پیش‌بینی نمی‌نمود. اما این موضوع نیز چندان مهم نبود. سرهنگ یک سرباز بود و سرباز یعنی کسی که با سرش بازی می‌کند!
mohamad
متفقین، که قبلاً بی‌دریغ کالاهای استراتژیک مورد نیاز را راهی جبهه‌های آن کشور می‌کردند، ناگهان متوجه شدند که این دشمن دیرین، که اکنون به‌اجبار دوست خوانده می‌شود، پیروزی‌های چشم‌گیری در صحنه نبرد کسب کرده است و آن به این معنی بود که «دشمنان فعلا دوست را روی تخت اگر می‌نشانی، بالای سرش شمشیری که از مویی آویخته باشد قرار بده» و به این ترتیب دو قلم از اساسی‌ترین کالاها از لیست اقلام ارسالی قلم خورد. به عبارت دیگر «خر لنگ را از خود پیش انداختن خطا بود و این خطا را متفقین مرتکب نمی‌شدند!»
دالیخانی
رحمانف، با دردمندی تمام، یاد آن جمله معروف ویکتور هوگو افتاد که از زبان اسقف انسان‌دوست و متدین به کنسوانسیونل «ژ» می‌گفت: «خوبی نمی‌تواند خدمت‌گزار بی‌دین داشته باشد... فرد ملحد نمونه بسیار بدی برای بنی نوع بشر است!»
mohali4
هرچند قساوت گاه حد و مرزی ندارد!
mohali4
این شیهه رو به یاد داشته باش. وقتی که تاریک‌روشنی از راه برسه، یه بار دیگه این شیهه رو می‌شنوی... و اون آخرین چیزیه که می‌شنوی!
mohali4

حجم

۴۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۴۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
۴۶,۲۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد