بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه اثر فریبا  سبز چمنی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأی
۵٫۰
(۱)
ممکن است با زنان زیادی آشنا شوید تا در نهایت بتوانید کسی را پیدا کنید که با او کاملا احساس راحتی و امنیت کنید، اما ارزش جست و جو و انتظار کشیدن را دارد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
یادتان باشد که هرکجا هستید و هرکه هستید، به خاطر خودتان است؛ به دلیل انتخاب های شما و تصمیم های خودتان است. اگر به هر دلیلی از هر بخشی از زندگی فعلی تان ناراضی هستید، دست خودتان است که انتخاب های جدیدی انجام بدهید و تصمیم های جدیدی بگیرید. شما مسئولید. شما معمار سرنوشت خودتان هستید. شما سکان زندگی تان را به دست گرفته اید. شما رئیس و مسؤول هستید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، دست خودم است
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
ویژگی متمایز رهبران در هر زمینه ای این است که مسئولیت را به عنوان بخش عادی و طبیعی از زندگی و جهان بینی شان می پذیرند. وقتی مسئولیت خود و کارتان را می پذیرید، در صف زندگی جلو می افتید. از اطرافیان تان که بهانه می آورند و از زیر بار وظایف شان شانه خالی می کنند، بالاتر قرار می گیرید و برجسته می شوید. وقتی مسئولیت می پذیرید، یک رهبر قوی می شوید که دیگران شما را ارج می نهند، تحسین می کنند و به شما احترام می گذارند. یکی از بهترین پیام های انگیزه بخش فقط هشت حرف دارد که اینها هستند:"اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، دست خودم است".
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
کلید داشتن"احساس کنترل" هم این است که مسئولیت کامل هرچه که هستید و هر چه که خواهید شد را بپذیرید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
کلید نگرش ذهنی مثبت و احساس خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر، چیزی است که روان شناسان به آن "احساس کنترل" می گویند
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
هرچه هم از لحاظ درونی بهتر و بهتر شوید، در دنیای بیرون، با زنان بهتر و بهتری آشنا خواهید شد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اگر روزی یک ساعت مطالعه کنید، تقریباً یک کتاب در هفته می شود. هر فرد به طور متوسط در آمریکا کمتر از یک کتاب در سال مطالعه می کند. اگر هفته ای یک کتاب بخوانید، حدوداً پنجاه کتاب در سال یا پانصد کتاب در طول ده سال می شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
هرچه بیشتر از لحاظ درونی یاد بگیرید و رشد کنید، از بیرون مطمئن تر و مثبت تر شده وبرای زن زندگی تان هم جذاب تر می شوید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
پت رایلی، مربی معروف گفته:" اگر در حال بهتر شدن نیستید، پس در حال بدتر شدن هستید. "
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی زن زندگی تان می خواهد به سراغ چیز جدید یا متفاوتی برود، ریسکی بکند یااز محدوده ی آرام خود خارج شود، همیشه از این کلمات استفاده کنید:"تو می توانی، تو می توانی". مثل بیشتر افراد نباشید که مدام دیگران را دلسرد می کنند. شما نباید این گونه باشید. شما در تمام روابط تان به ویژه برای زن زندگی تان، منبع خوش بینی و روحیه دادن هستید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
توجه کامل به طرف مقابل، بهترین شکل تحویل گرفتن دیگران است. هرچه بیشتر و بهتر گوش بدهید، بیشتر دوست تان خواهد داشت و بیشتر می خواهد که با شما حرف بزند و با شما باشد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
حرف او را بازتاب دهید و از او بپرسید:"آیا درست فهمیده ام؟". بدین ترتیب، مطمئن می شود که منظورش را درک کرده اید. سریع ترین راه ایجاد اعتماد و علاقه بین دو نفر، این است که یکی از آن دو، سؤال های خوب بپرسد و با اشتیاق به پاسخ ها گوش بدهد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
برای روشن تر شدن مطلب، سؤال کنید. به جای نصیحت یا توصیه کردن، درمورد حرف هایی که زدهسؤال بپرسید و او را تشویق کنید که حرف ها و افکارش را بیشتر توضیح بدهد. یکی از بهترین سؤال هایی که می توانید بپرسیداین است که"منظورت چیست؟" سؤال دیگری که می توانید بپرسیداین است که:"درباره اش چه احساسی داری؟" زن ها عاشق این هستند که راجع به احساس شان درمورد اتفاقات زندگی صحبت کنند و وقتی درمورد احساس شان سؤال می کنید احساس بسیار مثبتی نسبت به شما پیدا می کنند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
حتماً درهنگام گوش دادن، سرتان را به نشانه ی تایید تکان دهید، لبخند بزنید وموافقت کنید. به جلو خم بشوید و طوری به او نگاه کنید که گویا جالب ترین شخص درتمام دنیا است. این رفتار به قدری تاثیر گذار است که معمولا به آن "جادوی سفید" می گویند، چرا که وقتی آن را به کار بگیرید، او را کاملا مجذوب و محسور می کند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
هیچ راهی سریع تر از این وجود ندارد که در حضور شما، احساس بسیار خوبی داشته باشد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
سریع ترین چیزی که می تواند شما را نزد یک زن محبوب کنداین است که کارهایی کنید که به او احساس خاص بودن، با ارزش بودن و مهم بودن بدهد
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی بر زندگی و کارتان تسلط داشته باشید، درباره ی خودتان احساس فوق العاده ای خواهید داشت، احساس خوشحالی ورضایت خواهید کرد و هاله ای از قدرت شخصی در اطراف تان ایجاد می کنید که همه را به سوی شما جذب خواهد کرد. درست مانند عسلی که زنبورها را به خود جذب می کند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی بر زندگی و کارتان تسلط داشته باشید، درباره ی خودتان احساس فوق العاده ای خواهید داشت، احساس خوشحالی ورضایت خواهید کرد و هاله ای از قدرت شخصی در اطراف تان ایجاد می کنید که همه را به سوی شما جذب خواهد کرد. درست مانند عسلی که زنبورها را به خود جذب می کن
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
۳. با فعالیتی که بیشترین اولویت را دارد، کارتان را شروع کنید. هرگز تسلیم این وسوسه نشوید که اول کارهای کوچک را رفع و رجوع کنم.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان