بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شگفتی تمرکز فکر | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شگفتی تمرکز فکر اثر علی اکبر حسن زاده

بریده‌هایی از کتاب شگفتی تمرکز فکر

انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۱ رأی
۴٫۱
(۲۱)
یکی از مردان بزرگ تاریخ کشور فرانسه آقای «لیتِر» است که فرهنگ جامع دیکشنری فرانسوی را تحریر کرد. این فرهنگ یک اثر ارزشمند در آموزش زبان فرانسوی است. جمع‌آوری و تحریر این فرهنگ نام آقای لیتِر را در میان چهل نام جاودانه در کشور فرانسه قرار داد. اما نکته جالب توجه درباره او و فرهنگی که به رشته تحریر در‌آورد این است که آقای لیتِر در حالی که بیش از شصت سال سن داشت، شروع به جمع‌آوری این فرهنگ کرد. بنابراین سن انسان تاثیری در رسیدن او به هدف‌هایش ندارد و نکته مهم، داشتن اراده و برنامه است.
کاربر ۲۶۹۳۷۳۲
انسان‌های معمولی اگر بتوانند توانایی تفکر متمرکز را کسب کنند، قادر خواهند بود کارهای انسان‌های نابغه و بزرگ را انجام دهند. اما انسان‌های نابغه‌ای که از قدرت تفکر متمرکز بهره‌مند نباشند، تبدیل به انسان‌های ضعیف و کوچک خواهند شد.
کاربر ۱۱۷۰۳۴۶
زمانی که در خیابان قدم می‌زنم و چهره انسان‌ها را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که متاسفانه عده زیادی از آنها زندگی و انرژی خودشان را بیهوده هدر می‌دهند. چهره انسان بیانگر شرایط زندگی اوست. همان‌طور که وقتی به آیینه نگاه می‌کنیم، از حالت صورت‌مان متوجه می‌شویم که غمگین یا خوشحال هستیم.
Anahid
انسانی که هیچ‌گاه خواسته‌ای ندارد، موفق به کسب چیزی نمی‌شود. دانستن این‌که دقیقاً چه می‌خواهید، اولین گام برای رسیدن به هدف است.
کاربر ۷۲۶۰۴۹۶
با دقت خودتان را مورد بررسی قرار دهید. نقطه ضعف‌های خودتان را شناسایی کرده و سپس با استفاده از قدرت اراده‌تان، آنها را برطرف کنید.
کاربر ۷۲۶۰۴۹۶
زمانی که دچار حالت منفی می‌شوید، شهود درونی‌تان فعالیت بیشتری دارند. به همین دلیل است که در چنین شرایطی، کنترل فکرتان توسط قدرت اراده انجام نمی‌شود. هر‌کاری که انسان انجام می‌دهد باید بر‌اساس شهود درونی و منطبق بر آن باشد.
کاربر ۷۲۶۰۴۹۶
تا زمانی که به خواسته‌تان نرسیدید، با هیچ‌کس درباره آن صحبت نکنید. چون ممکن است طرف مقابل‌تان حرفی بزند که باعث نا‌امیدی و از‌بین رفتن انرژی‌تان شود.
کاربر ۷۲۶۰۴۹۶
اجازه ندهید که جریان زندگی شما را مثل کشتی بدون ناخدا، به هر‌سویی که می‌خواهد ببرد
کاربر ۷۲۶۰۴۹۶
انسانی که کنترل خود و زندگی‌اش را در شرایط امروز از دست می‌دهد، باید بتواند دوباره و با استفاده از توانایی‌های خودش موفقیت و رستگاری را به دست آورد. ممکن است از محیط اطراف خویش راهنمایی یا تشویق اندکی دریافت کند. اما باید بتواند به تنهایی قدم در راه موفقیت بگذارد. چنین انسانی باید مراقب باشد که انرژی خویش را بیهوده هدر ندهد و تلاش کند که کار و حرفه موفقی برای خودش ایجاد کند. انسان امروزی باید بتواند به تنهایی بر نقطه ضعف‌های خودش غلبه کند. شما نباید از کسی انتظار کمک داشته باشید.
کاربر ۱۱۷۰۳۴۶
تنها چیزی که باید به انسان‌های شکست‌خورده نشان داد این است که در درون آنها قدرت بی‌پایانی نهفته است و این قدرت می‌تواند به آنها کمک کند تا به خواسته و هدف‌شان برسند. باید ذهن و فکرشان را از نا‌امیدی و رنج به امیدواری معطوف کنند تا دوباره کنترل زندگی‌شان را در دست بگیرند.
vida

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان