بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شما برنده‌اید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شما برنده‌اید اثر شیوا کهرا

بریده‌هایی از کتاب شما برنده‌اید

۵٫۰
(۲)
کسی که می‌خواهد بیاموزد روزی پرواز کند، اول باید بیاموزد که بایستد و راه برود و بدود و… ـ فردریک نیچه
Peyvand
بزرگی می‌گوید: «هنگامی‌که با دیگران خوب برخورد می‌کنید، درواقع، به خودتان لطف می‌کنید.»
Peyvand
اگر کودکی با نقد و انتقاد زندگی کند و بزرگ شود، یاد می‌گیرد دیگران را محکوم و سرزنش کند. اگر کودکی با تحسین و تمجید زندگی کند، می‌آموزد سپاسگزار و قدردان باشد. اگر کودکی با کینه و خصومت زندگی کند، یاد می‌گیرد بجنگد. اگر کودکی با شکیبایی و بردباری پرورش یابد، یاد می‌گیرد صبور باشد. اگر کودکی با ریشخند و تمسخر زندگی کند، می‌آموزد کمرو و خجالتی باشد. اگر کودکی با دلگرمی و تشویق زندگی کند، اعتمادبه‌نفس را می‌آموزد. اگر کودکی با سرافکندگی و خجالت زندگی کند، می‌آموزد که احساس گناه کند. اگر کودکی با تأیید و موافقت دیگران زندگی کند، یاد می‌گیرد خودش را دوست بدارد
Peyvand
یک روش ضربتی برای رسیدن به موفقیت - برای برد، بازی کنید نه باخت. - از اشتباه دیگران درس بگیرید. - با افرادی که از لحاظ شخصیت و منش اخلاقی در سطح بالایی هستند همنشین شوید. - بیشتر از آنچه دریافت می‌دارید، ببخشید. - خود را به‌خاطر هیچ و پوچ به دردسر نیندازید. - همیشه به اهداف بلندمدت خود فکر کنید - توانایی‌هایتان را بسنجید و آن‌ها را پایهٔ امور قرار دهید. - همیشه هنگام تصمیم‌گیری به جزییات توجه کنید. - هرگز به صداقت خود لطمه نزنید.
Peyvand
دعاها و خواسته‌ها زمانی اجابت می‌شوند که با فعالیت‌های جسورانه همراه باشند
Peyvand
- به‌دنبال موارد مثبت باشید. - عادت کنید از همین حالا کارهایتان را انجام دهید و آن را به‌تعویق نیندازید. - طرز فکر قدردانی را به‌کار ببندید. - برای خود برنامهٔ آموزشی مستمر داشته باشید. - اعتمادبه‌نفس مثبت بسازید. - از تأثیرات منفی دوری جویید. - بیاموزید کاری را که باید انجام دهید دوست بدارید. - روزتان را با امور مثبت آغاز کنید.
Peyvand
شاید آسان‌ترین راه، سخت‌ترین و دشوارترین راه باشد
Peyvand

حجم

۴۲۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۲۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد