بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۹ | طاقچه
تصویر جلد کتاب استثنا باشید!

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۴ رأی
۴٫۳
(۴۴)
انتخاب‌های کوچک و به‌ظاهر ناچیز در هر لحظه از زندگی = موفقیت
کاربر ۱۸۷۳۸۰۶
زمانی که در برابر یک انتخاب قرار می‌گیرید، دو لذت در برابر خود خواهید داشت یا لذت آنی یا لذتی که در آینده به دست خواهد آمد، شما دو درد را تجربه خواهید کرد یا درد ناشی از دیسیپلین یا درد ناشی از افسوس! بی‌تردید چنین دانشی موجب خواهد شد بتوانید راحت‌تر از پیش انتخاب‌های درست کنید.
زینب
تصمیم با شماست که کدام را باور کنید. شما تصمیم می‌گیرید موفق باشید یا نه. هر روز که چشم از خواب باز می‌کنید، از همان لحظه تصمیم می‌گیرید آن روز، روز موفقیت شما باشد یا شکست! هر روز شما یا جلو خواهید رفت یا عقب خواهید ماند. برای موفق شدن باید قدم بردارید. هر صبح از همان لحظه‌ای که از بستر برمی‌خیزید هریک قدم شما مشخص می‌کند که شما به‌سوی موفقیت قدم برمی‌دارید یا به‌سمت شکست می‌روید. موفقیت همان تصمیم‌هایی است که شما در هر لحظه از زمان اتخاذ می‌کنید. هر روز شما با صدها تصمیم شکل می‌گیرد، هر تصمیم شما ضربه‌ای است که بر تکه‌ای از سنگ مرمر فرود می‌آورید، ضربه‌ای که می‌تواند درنهایت مجسمهٔ میکلانژ را به وجود آورد یا سنگ‌های کفپوش دست‌شویی خانه‌تان را!
زینب
برای اینکه لاغر شوید باید باور کنید که هیچ راهی جز دل‌کندن از بسیاری از غذاهای مورد علاقه‌تان، کمتر خوردن و بیشتر ورزش‌کردن وجود ندارد؛ باید باور کنید که اگر می‌خواهید ثروتمند شوید هیچ راهی نیست جز اینکه بیشتر و سخت‌تر از بقیه کار کنید؛ برای رسیدن به هر مقصد خوبی لازم است باور کنید باید از شر بسیاری از وزنه‌هایی که به پای خود بسته‌اید، از چیزهایی که دوستشان دارید و به آن‌ها عادت کرده‌اید خلاص شوید و تندتر از بقیه بدوید! برای اینکه موفق شوید همین الان تصمیم بگیرید تمام این راه‌های آسان را فراموش کنید. هیچ میان‌بُری وجود ندارد. هیچ تقلبی نمی‌تواند به شما کمک کند. هیچ راه‌حل آسان و ساده‌ای هم نیست. شما برای موفقیت باید هر روز تلاش کنید، هر روز و بی‌وقفه و هرقدر هدفتان بزرگ‌تر باشد، نیازمند تلاش بیشتر هستید، زیرا موفقیت مساوی است با تلاش بی‌وقفه و سخت!
زینب
هیچ موفقیتی یک‌باره و راحت به چنگ نمی‌آید. می‌خواهید رازی را برایتان فاش کنم: برای موفقیت هیچ رازی وجود ندارد! هیچ رازی که دوهزار سال پیش وجود داشته درون غاری تاریک دفن شده باشد و اکنون ما آن را کشف کرده باشیم حقیقت ندارد. بنابراین، اگر روی کاناپهٔ خانه‌تان لم داده‌اید و در حال تصور این هستید که پول را به‌سمت خود جذب می‌کنید و از فردا پول به‌سمت شما سرازیر خواهد شد، می‌توانید آن‌قدر به این کار ادامه دهید تا عاقبت بیایند و همین یک عدد کاناپه را هم از شما بگیرند! برای موفقیت هیچ رازی وجود ندارد.
زینب
برای جنگیدن آماده باشید
زینب
باید بدانید نمی‌توانید هیچ چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید مگر خودتان را! وقتی سطح پیشرفت شخصی خود را بالا ببرید، به لحاظ شخصی رشد کنید و بالا بروید، همه چیز در اطراف شما رشد خواهد کرد و بالا خواهد رفت. روابط اجتماعی شما رشد خواهد کرد، کسب‌وکارتان رشد خواهد کرد، رابطهٔ زناشویی‌تان در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت و میزان سلامتی‌تان بالاتر خواهد بود. همهٔ این‌ها زمانی رخ خواهد داد که شما سطح پیشرفت شخصی خود را ارتقا دهید و درجهٔ ترموستات زندگی خود را در میزان بالاتر تنظیم کنید. رسیدن به سطح بالایی از میزان پیشرفت شخصیت، نقطهٔ عطف زندگی شما خواهد بود. با این کار همه چیز تغییر می‌کند.
زینب
برای اینکه شرایط زندگی‌تان را بهتر کنید لازم است خودتان بهتر شوید. اگر می‌خواهید همه چیز تغییر کند، خود باید تغییر کنید.
زینب
بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین کارآفرین، مدیر، کارمند، فروشنده، مادر یا پدر، همسر و... باشید باید بدانید که لازم است خصوصیاتی را در خود به وجود آورید که بتوانید دیگران را جذب کنید.
زینب
اما برای اینکه بتوانید پروژه‌ای را در نود روز به بهره‌برداری برسانید نیازمند این هستید که در تمام این مدت با تمرکز کامل قدم‌های بزرگ بردارید
nasim
بسیار راحت است که شما نیز مانند همه از همه چیز شکایت کنید، مشکلات موجود را بشمارید و از بی‌مسئولیتی و بی‌کفایتی دیگران انتقاد کنید؛ اما افرادی برجسته و متمایز خواهند بود که بتوانند در هر شرایطی روحیهٔ مثبت داشته باشند.
eli
من خودم برای اینکه انگیزه داشته باشم دنبال الگوهایی برای انگیزه می‌گردم. به‌طورکلی داستان زندگی افراد موفق، کسانی که کارهای مهمی در زندگی خود انجام داده‌اند و توانسته‌اند از سختی‌ها عبور کنند، برای من هیجان‌انگیز و انگیزه‌بخش است.
miss_yalda
سخن آخر: باانگیزه بمانید و به دیگران انگیزه ببخشید ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پر از توانایی‌ها و استعدادهاست! همهٔ افراد به یک میزان توانایی و استعداد دارند و تنها چیزی که آن‌ها را از هم متفاوت می‌کند، انگیزه است. انگیزهٔ افراد می‌تواند آن‌ها را از سطح عادی بیرون بکشد و در مرتبه‌ای بسیار بالاتر از دیگران قرار دهد. بنابراین می‌توان گفت که فقط داشتن انگیزه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند.
miss_yalda
برای اینکه افراد با انگیزه و سخت‌کوش را جذب سازمان خود کنید باید ابتدا از انگیزه‌ها، هدف‌ها و چشم‌اندازها برایشان حرف بزنید سپس منافع مادی این کار را برایشان بشمارید.
miss_yalda
افرادی که به پیشرفت و ارتقای خود علاقه‌مند هستند برای دست یافتن به یک معنا تلاش می‌کنند
miss_yalda
افرادی می‌توانند بهترین انتخاب برای سازمان‌ها باشند که از چالش لذت می‌برند، کسانی که دوست دارند در مسیری قرار گیرند که در آن پیشرفت می‌کنند و جلو می‌روند.
miss_yalda
افراد باانگیزه، سخت‌کوش، متعهد و با دیسیپلین به‌دنبال جایی برای کار کردن هستند که فردی باانگیزه، سخت‌کوش، متعهد و با دیسیپلین آن را رهبری می‌کند! زیرا چنین رهبرانی هستند که می‌توانند یک محیط کاری منضبط، شاد، حرفه‌ای و پرسود برای کارمندانشان فراهم آورند.
miss_yalda
«مهم‌ترین کاری که برای سازمان خود باید انجام دهید این است که بهترین افراد را انتخاب و آن‌ها را در سازمان خود حفظ کنید.» با انتخاب مناسب افراد خود را از شر بسیاری از دردسرها و مشکلات خلاص خواهید کرد. شما نمی‌توانید بهترین افراد را آموزش دهید، باید آن‌ها را بیابید!
miss_yalda
در فرایند به کار گرفتن افراد، انتخاب ۹۵% کل این فرایند را تشکیل می‌دهد. انتخاب هریک فرد مناسب می‌تواند به شما کمک کند در سازمان خود فردی را داشته باشید که کاری می‌کند تا دست‌کم سه تن به‌خوبی کار کنند. اگر بتوانید فقط چند فرد مناسب و کارآمد را بیابید، می‌توانید تمام سازمان خود را متحول کنید.
miss_yalda
بهترین سازمان‌های دنیا آن‌هایی هستند که بهترین افراد را در اختیار دارند، بنابراین شما در چه صورتی می‌توانید بهترین سازمان را داشته و بهترین محصول و خدمات را ارائه دهید؟ زمانی که بهترین‌ها را به کار بگیرید.
miss_yalda

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان