بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استثنا باشید! | صفحه ۳۱ | طاقچه
کتاب استثنا باشید! اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب استثنا باشید!

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
همه چیز از فکر شروع می‌شود
Dr669
شما زندگی خود را خلق می‌کنید
Dr669
برای اینکه شرایط زندگی‌تان را بهتر کنید لازم است خودتان بهتر شوید
Dr669
قوانین فیزیک در روابط انسانی نیز حاکمند و برای هر عمل، واکنشی است برابر و در خلاف جهت آن!
Dr669
هنگامی که اقدامات شما با ارزش‌هایتان در تضاد قرار گیرند، حاصل آن ناامیدی، ناخشنودی و استرس است
Dr669
ارزش‌های اصلی شما در زندگی شخصیت شما را شکل می‌دهند
Dr669
تنها راه برای اینکه بتوانید به نتایجی بزرگ، حیرت‌آور و موفقیت‌آمیز دست یابید این است که بتوانید زمان بیشتری برای این کار داشته باشید و برای به دست آوردن این زمان لازم است تمام توجه خود را متمرکز کنید، تمرکز خود را فشرده کنید تا بتوانید فشار مضاعفی برای انجام کارها در اختیار داشته باشید.
sadaf
هر روز که چشم از خواب باز می‌کنید، از همان لحظه تصمیم می‌گیرید آن روز، روز موفقیت شما باشد یا شکست! هر روز شما یا جلو خواهید رفت یا عقب خواهید ماند. برای موفق شدن باید قدم بردارید. هر صبح از همان لحظه‌ای که از بستر برمی‌خیزید هریک قدم شما مشخص می‌کند که شما به‌سوی موفقیت قدم برمی‌دارید یا به‌سمت شکست می‌روید. موفقیت همان تصمیم‌هایی است که شما در هر لحظه از زمان اتخاذ می‌کنید
sadaf
همین امروز سخنرانی مراسم ترحیمت را بنویس! پیش از اینکه به پایان زندگی خود برسید در مورد تأثیری که می‌خواهید بر دنیا بگذارید، تفاوت‌هایی که می‌خواهید با دیگران داشته باشید و شکلی که می‌خواهید مردم شما را به یاد آورند، تصمیم‌گیری کنید. سال‌های پایانی عمر زمان مناسبی برای این نیست که بفهمید چگونه می‌خواهید زندگی خود را جاودان کنید یا اینکه دوست دارید زندگی‌تان را چگونه بگذرانید.
Mohammad Ali Zareian
هرکدام از ما یک مخلوق بی‌نظیر هستیم؛ یک استثنا، کسی که می‌تواند خود، زندگی، خانواده و دنیایش را تغییر دهد! این تعارف نیست، حقیقتی است که آن را از یاد برده‌ایم.
هلن

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان