بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آنچه واقعا اتفاق افتاد | طاقچه
کتاب آنچه واقعا اتفاق افتاد اثر دونالد ترامپ

بریده‌هایی از کتاب آنچه واقعا اتفاق افتاد

امتیاز:
۴.۴از ۱۶ رأی
۴٫۴
(۱۶)
من سیاستمداری نیستم که نظرسنجی کند تا ببیند باید چه «اعتقادی» داشته باشد یا چه بگوید. من هرآنچه هست را می‌گویم و مهم‌ترین عقایدی که برای باشکوه کردن دوباره‌ی آمریکا در سر دارم بیان می‌کنم. من دیپلماتی نیستم که می‌خواهد بقیه خوشحال باشند. من یک تاجر اهل عمل هستم که یاد گرفته است وقتی به چیزی اعتقاد داری هیچ‌وقت توقف نمی‌کنی، هیچ‌وقت دست نمی‌کشی و اگر شکست بخوری دوباره بلند می‌شوی و آنقدر مبارزه می‌کنی تا پیروز شوی.
mjvn1349@gmail.com
ایران کشوری قدرتمند بود تا اینکه متعصبین مذهبی برآن مسلط شدند. تا زمانی که آن افراد در قدرت باشند ایران دشمن ما و تهدیدی برای موجودیت اسرائیل خواهد بود. رهبر بزرگ‌شان آیت الله خامنه‌ای وعده داده که اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود نخواهد داشت. ما باید این تهدید را جدی گرفته و متقابلاً اقدام کنیم.
f_altaha
من تنها رئیسی در دنیا هستم که با اخراج کردن افراد وضعیت آینده‌شان را تقویت می‌کند. گاهی اوقات حقیقت تلخ است اما گاهی اوقات تنها راه پیشرفت است.
Ramtin
استراتژی اصولی مذاکره را به خاطر داشته باشید: طرفی که بیشتر به توافق نیاز دارد همانی است که باید کمترین نتیجه را به دست بیاورد.
najibeh1391
آمریکا باید دوباره پیروزی را شروع کند. هیچ کس یک بازنده را دوست ندارد، کسی را که به او زور گفته شود دوست ندارد. با این حال اکنون در این موضع ایستاده‌ایم، بزرگترین ابرقدرت روی زمین که همه شکست‌مان می‌دهند. این پیروزی نیست.
Iman Totonchi
به کشورهایی مثل چین و خیلی کشورهای دیگر بروید و سیستم قطارها و حمل و نقل عمومی‌شان را ببینید. خیلی خیلی بهتر است. ما مثل یک کشور جهان سومی هستیم.
Dexter
من از شنیدن حرف‌های سیاستمدارانی که فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند خسته و بیزارم.
f_altaha
ما به ارتشی نیاز داریم که آنقدر قوی باشد که نیازی به استفاده از آن نداشته باشیم.
f_altaha
او و هم پیمانانش ــ مهم‌تر از همه ایران ــ دقیقاً خود را در جایگاهی قرار داده‌اند که پرزیدنت اوباما و ارتش ما سال‌ها با ناتوانی در آن شکست خورد. آنها شکست محض هستند
Iman Totonchi
- من شرایط سخت را به خوبی درک می‌کنم- چرا که همیشه با سخت‌ترین چالش‌ها دست و پنجه نرم کرده و سربلند بیرون آمده‌ام.
علی مردان ریگی

حجم

۳۵۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳۵۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد