بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت نامحدود | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

بریده‌هایی از کتاب قدرت نامحدود

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأی
۲٫۸
(۱۰)
همیشه باید میوه را با شکم خالی بخورید. چرا؟ به این دلیل که میوه در مرحلهٔ اول در شکم هضم نمی‌شود. بلکه ابتدا در رودهٔ کوچک هضم می‌شود. زمانی که شما بیدار می‌شوید و در هر زمان از روز که ممکن است، میوهٔ تازه و آب‌میوه‌های تازه بنوشید. این دستورالعمل را تا ۱۲ ظهر هرروز ادامه دهید. این کار را برای ده روز تکرار کنید و نتیجه را خودتان مشاهده کنید. حدس بزنید که چقدر از شیر مادر از پروتئین تشکیل‌شده است ـ ۲.۳۸% در زمان تولد و هرچه که از آن زمان بگذرد تا ۱.۲ و ۱.۶% در شش ماه
ترنم
برای مثال، آیا شما انسانی حسود هستید؟ نه این‌طور نیست. رفتار شما حقیقت وجود شما نیست.
🌸Parinaz🌸
افسردگی یک نتیجه است؛ و برای به وجود آمدن نیاز به حالات خاصی از بدن دارد
hassan.gh
باور چیزی جز یک احساس (وضعیت) یقینی نسبت به یک موضوع نیست
hassan.gh
«قدرت» واقعی یعنی توانایی عمل کردن
hassan.gh
تنها کسانی که در گورستان‌ها آرامیده‌اند هیچ مشکلی ندارند. چیزهایی که برای ما اتفاق می‌افتند سبب شکست خوردن یا پیروزی ما نمی‌شوند. نحوهٔ برخورد ما با اتفاقات و کاری که ما در برخورد با آن انجام می‌دهیم تفاوت را ایجاد می‌کند.
🌸Parinaz🌸
مشکلات انسان‌های موفق از افراد شکست‌خورده کمتر نیست.
🌸Parinaz🌸
کدام تفاوت است که تمایز را در زندگی ایجاد می‌کند؟ من در تمام زندگی‌ام در پی جواب این سؤال بودم. مشکلات انسان‌های موفق از افراد شکست‌خورده کمتر نیست. تنها کسانی که در گورستان‌ها آرامیده‌اند هیچ مشکلی ندارند. چیزهایی که برای ما اتفاق می‌افتند سبب شکست خوردن یا پیروزی ما نمی‌شوند. نحوهٔ برخورد ما با اتفاقات و کاری که ما در برخورد با آن انجام می‌دهیم تفاوت را ایجاد می‌کند.
Mohamad Naderkhani
در زندگی هر زن و مردی زمانی می‌رسد که مورد آزمایش نهایی قرار خواهند گرفت. زمانی که تمام استعدادها و توان ما تحت آزمایش قرار می‌گیرد. زمانی که زندگی عادلانه رفتار نمی‌کند. زمانی که ایمان، ارزش‌ها، صبر، تحمل و توان پایداری و استقامتمان همه تحت‌فشار شرایطی محدود قرار می‌گیرند. بعضی از مردم از این فرصت‌ها برای بهتر بودن استفاده می‌کنند. اما دیگران اجازه می‌دهند این‌گونه تجارب آن‌ها را شکست دهد.
Ali
احساسی که در زندگی دارید نتیجهٔ اتفاقات زندگی شما نیست ــ بلکه تنها تفسیر شما از وقایع زندگی‌تان است. وقایع به‌جز معنایی که ما از طریق ارتباط درونی به آن‌ها می‌دهیم معنایی ندارند.
علاقه مند کتاب

حجم

۲۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
۶,۲۵۰
۵۰%
تومان