بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب قدرت

نویسنده:راندا برن
انتشارات:کلیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۷ رأی
۴٫۰
(۲۷)
"هنگامی که قلب به‌خوبی تنظیم شود‌، آن‌گاه زندگی شخصی آمادۀ پرورش و بهسازی است. زمانی که زندگی شخصی بهتر شود، زندگی خانوادگی سامان می‌یابد. وقتی زندگی خانوادگی سامان یابد، آن‌گاه زندگی ملی منظم می‌گردد و زمانی که زندگی ملی ‌نظم یافت، آنگاه جهان در صلح و آرامش است." کنفوسیوس (۵۵۱ - ۴۷۹ قبل از میلاد)،‌ فیلسوف چینی
Hosna
"شک‌ها و تردیدهای ما، خائن هستند و باعث می‌شوند که ما اغلب چیزهای خوبی را که ممکن است بدست آوریم، از دست بدهیم"
:)
اقلیتی که احساس خوبی نسبت به پول دارند،‌ آن را به‌صورت مغناطیسی به سمت خود جذب می‌کنند. نیروی عشق تمام پول‌ها و ثروت‌های دنیا را بر اساس قانون جذب جا‌به‌جا می‌کند.
جهانی
"شما نه بر حسب کار یا زمانی که صرف کرده‌اید، بلکه بر اساس مقدار عشقی که می‌دهید، پاداش می‌گیرید"
Hosna
"هر آنچه را که ما به زندگی دیگران می‌فرستیم، به زندگی خودمان باز خواهد گشت" الوین مارکهم (۱۸۵۲- ۱۹۴۰)، شاعر
Hosna
زندگی برای شما اتفاق نمی‌افتد، بلکه به شما پاسخ می‌دهد.
Hosna
"دنیایی در درون وجود دارد. دنیایی از فکر، احساس و قدرت. از نور و زیبایی و اگرچه نیروهای آن نامرئی هستند اما قدرتمندند" چالز هانل (۱۸۶۶- ۱۹۴۹)، نویسنده
Hosna
در واقع هاله‌ای که بدن هر انسان را در برگرفته، یک میدان الکترومغناطیسی است که شما با استفاده از نیروی مغناطیسی این میدان می‌توانید هر چیزی را به زندگی خود جذب کنید. در هر لحظه، این احساس شماست که تعیین می‌کند، میدان مثبت باشد یا منفی!
:)
"مهم نیست که چه رخ می‌دهد، مهم آن است که شما چه واکنشی نشان می‌دهید"
Amir
زمانی که احساس خوبی نسبت به پول ندارید، آن‌را دور می‌کنید و لذا هرگز به شما نخواهد چسبید. حتی هنگامی که به پول کلانی دست می‌یابید که انتظار نداشتید دریافت کنید، هیچ زمانی اصلاً متوجه نخواهید شد که این پول از دستان شما خارج می‌شود. صورت‌حساب‌های بزرگتری از راه می‌رسند، وسایل از کار می‌افتند و شرایط غیرقابل پیش‌بینی از هر نوعی حادث می‌شوند و تمامی این‌ها جیب شما را از پول خالی می‌کند و آن‌را از چنگال شما در می‌آورد.
جهانی

حجم

۱۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان