بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مغناطیس پول شوید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مغناطیس پول شوید اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب مغناطیس پول شوید

امتیاز:
۴.۱از ۳۹ رأی
۴٫۱
(۳۹)
هنری فورد زمانی گفت: «اگر فکر کنید نمی‌توانید، و یا اگر فکر کنید که می‌توانید، در هر دو مورد درست گفته‌اید و حق با شماست.»
delavar
بیشترین نیاز انسان‌ها داشتن احساس معنا و هدف و مقصود در زندگی است.
Hosna
همین دلیل است که باید به هنگام هدفگذاری، آن را محرمانه تلقی کنید، با هیچ کس درباره آن حرف نزنید. بگذارید دیگران موفقیت‌های شما را ببینند، اما پیشاپیش به آن‌ها حرفی نزنید؛ آنچه را که آن‌ها از آن اطلاع ندارند، نمی‌تواند به شما آسیبی برساند.
امید
رمز موفقیت پانصد ثروتمند بزرگ ناپلئون هیل با مطالعه روی پانصد ثروتمند اول آمریکا به این نتیجه رسید که وجه مشترک همه آن‌ها انتظار مثبت بود. آن‌ها عادت کرده بودند که در هر مانع و عدم موفقیت سود و امتیاز بیشتری ببینند؛ و این را همیشه به‌دست می‌آورند. شما هم باید همین کار را بکنید. وقتی شغل یا حرفه جدیدی را شروع می‌کنید، باید با تمام وجود بخواهید که موفق شوید. باید از صمیم قلب انتظار داشته باشید که مردم محصول شما را بخرند و یا از خدمات شما استفاده کنند. باید انتظار داشته باشید و امیدوار باشید که بانک‌ها و ام‌های مورد نیاز شما را تأمین کنند. باید از ته قلب خود بخواهید و انتظار داشته باید که بهترین اشخاص به شما کمک کنند تا به هدف‌هایتان برسید و رؤیاهای تجاری‌تان را تحقق بخشید.
Âmin
ذهن انسان به باغچه شباهت زیادی دارد. در باغچه هم گل می‌روید و هم علف هرزه. اگر عمدا، آگاهانه و قاطعانه در باغچهٔ خود گل نکارید، طبعا علف هرزه خواهد رویید. علف هرزه به مراقبت نیازی ندارد، علف هرزه به مواد غذایی احتیاجی ندارد، به کود نیازی ندارد، نیاز به پاک‌سازی ندارد. علف هرز خودبه‌خود رشد و نمو می‌کند؛ به سخن دیگر، ترس و وحشت و نگرانی اذهان ما را فرا خواهد گرفت.
امیربهـراد
به هر چه توجه کنید، زندگیتان هم به همان سمت‌وسو حرکت می‌کند.
امیربهـراد
وقتی نگران می‌شوید، آنچه را که از آن نگران هستید، بیشتر جلب می‌کنید؛ از این رو دقت کنید که تنها به آنچه می‌خواهید فکر کنید و تنها درباره آنچه می‌خواهید حرف بزنید، سعی کنید به آنچه نمی‌خواهید نیندیشید.
saeed.qs
۴ -‌ قانون جذب این یکی از قدرتمندترین قانون‌های جهانی است که از سه‌هزار سال قبل از میلاد تا به‌حال در مورد این قانون مطلب‌هایی نوشته شده است. خلاصه قانون جذب این است: «چیزهای مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند.» به‌عبارت دیگر: افراد و اشیاء مشابه، جذب همدیگر می‌شوند. قانون جذب می‌گوید شما یک «مغناطیس زنده» هستید. افکارتان مانند امواج فرستنده‌ای قوی از جانب شما به فضای بیرونی ساطع می‌شوند و افراد و وضعیت‌های هماهنگ با آن افکار را به زندگیتان جذب می‌کنند. هنگامی که یک فکر با احساسی مانند اشتیاق یا ترس همراه می‌شود ارتعاشات آن فکر به شدت بیشتر می‌شود و سریع‌تر اوضاع و شرایطی مشابه با آن افکار و احساسات را به زندگیتان جذب می‌کند.
soroosh7561
انسان‌های موفق از ویژگی نگرش مثبت در انتظار از خود برخوردارند. موفق‌ها پیش از اینکه به شکست فکر کنند به موفقیت فکر می‌کنند. انتظار دارند بیش از آنکه ببازند برنده شوند. آن‌ها انتظار دارند از هر تجربه‌ای درسی بیاموزند. آن‌ها در هر زمینه‌ای دنبال چیزهای خوب می‌گردند. آن‌ها همیشه نیمه پر لیوان را نگاه می‌کنند و به نیمه خالی آن توجه نمی‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند از هر شکل و مسأله‌ای که پیش می‌آید درسی بگیرند و از آن به سود خود استفاده کنند.
ashkan hadidi
«هر کاری را که می‌خواهید بکنید، ابتدا به بدترین حادثه‌ای که ممکن است برایتان اتفاق بیفتد فکر کنید و بعد کاری کنید تا از این اتفاق جلوگیری نمایید.»
کتاب ناب

حجم

۹۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۹۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان