بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب) اثر برنارد راث

بریده‌هایی از کتاب عادت دست‌یابی (خلاصه کتاب)

۴٫۸
(۴)
۴. سوالات "چرا" نپرسید؛ آنها نمی‌توانند بدون این که مردم حالت تدافعی بگیرند پاسخ داده شوند. در عوض، موقعیت خود را شفاف کنید و به کار خود ادامه دهید
Anahid
۲. قضاوت نکنید؛ مخصوصا اگر در شرایط تنش‌زا هستید. این کار کمکی به شما نمی‌کند. احساسات خود را بیان کنید و دیگر ادامه ندهید.
Anahid
چگونه موفقیت را می‌شود تبدیل به یک عادت در زندگی شخصی و حرفه‌ای کرد؟ حتما شما هم به این سوال فکر می‌کنید. من جواب این سوال را در به کار بردن روش "تفکر طراحی" در زندگی و حرفه پیدا کردم. اما برای دستیابی به این سبک تفکر باید چه کاری انجام داد. من ۵ قدم این تفکر را به طور دقیق به شما می‌گویم: ۱. عادت کنید که با استفاده از تفکر طراحی به هر چیزی نگاه کنید. ۲. عمل کردن را به فکر کردن ترجیح دهید: تلاش کنید تا ۱۰۰٪ کارها را انجام دهید. ۳. اگر شانس برخلاف شماست، نترسید: آنها همیشه علیه شما خواهند بود. ۴. کارهایی که می توانید را همین الان انجام دهید: همه ما با شمارش معکوس نهایی مواجه می‌شویم پس کارتان را به تاخیر نیندازید ۵. دلیل اتفاقات خوب باشید نه قربانی شرایط.
Anahid
این قدرت بسیار بزرگی است که بفهمید شما این توانایی را دارید که رفتار و ذهنیت خود را نسبت به هر چیز و همه چیز کاملا تغییر دهید.
dsh
زمانی که به چگونه رسیدن به رویایتان فکر می‌کنید، به راحتی به جلو پیشرویی نکنید. دست نگه دارید و به این که واقعا مشکل چه چیزی است فکر کنید. به یک سطح بالاتر بروید و پیدا کنید که چه چیز دیگری می‌تواند ذات مشکل باشد. حالا آن را دوباره قالب‌بندی کنید. نقطه نظر خود را عوض کنید و دوباره آن تغییر دهید و ببینید که کجا قرار دارید. با این کار مشکل اصلی خودش را به شما نشان می‌دهد.
نادری
ه جای اینکه تنها یک وسیله باشید که نیروهای خارجی روی آن تاثیر می‌گذارند، خودتان کار را به دست بگیرید. به جای اینکه تماشاچی منفعل باشید، تصمیم بگیرید که در صندلی راننده بنشینید و انتخاب‌هایی کنید که آینده شما را تغییر دهد.
Anahid
دفعه بعدی که از شما خواسته شد کاری انجام دهید، زمان زیادی روی فکر کردن برای شروع نگذارید. به راحتی شروع کنید. این کار را با گرفتن اولین ایده‌ای که به ذهنتان می‌رسد انجام دهید و از آن یک نمونه اولیه (حتی غیر واقعی) بسازید. سپس به این فکر کنید که از آن چه چیزی آموخته‌اید. اگر به اندازه کافی شجاع هستید، آن را روی افرادی امتحان کنید و نظر آنها را بپرسید.
Anahid
۶. اگر موضوعی را تعریف می‌کنید، سریعا به اصل مطلب برسید و کاملا نسبت به این که اصل داستان چیست شفاف صحبت کنید؛ آمادگی این را داشته باشید که بقیه اشتباه متوجه شوند، اشتباه تفسیر کنند و نکته را نفهمند. این اتفاق می‌افتد.
Anahid
۱. به جای صحبت‌های انتزاعی درباره افراد دیگر، از تجربیات خودتان بگویید و احساساتتان را توصیف کنید. مسئولیت مستقیم کلمات را با گفتن، می‌دانم، من فکر می‌کنم، واکنش من این است و... به عهده بگیرید. این بسیار بهتر از کلی‌سازی‌هایی مانند؛ همه می‌دانند یا همه فکر می‌کنیم، است.
Anahid
کلماتی که استفاده می‌کنید و شیوه‌ای که با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید، عمیقا روی نگاه دیگران نسبت به شما تاثیر می‌گذارد. همچنین روی احساس شما نسبت به دستاوردهایتان و اینکه دست یافتن را جزو عادت‌هایتان کنید یا ترجیح دهید که جزو اتفاقات نادر باشد، تاثیر می‌گذارد.
Anahid

حجم

۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان