بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پنج درس زندگی | طاقچه
کتاب پنج درس زندگی اثر بیل آدامز

بریده‌هایی از کتاب پنج درس زندگی

نویسنده:بیل آدامز
انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأی
۳٫۰
(۲)
پنج درس زندگی به ویژه برای کسانی که در هنگام رویارویی با سختی‌ها و واقعیت‌های زندگی دچار مشکل می‌شوند، مفید است. بیش‌تر وقت‌ها کسانی که توانایی‌های بسیاری دارند، از زندگی عاطفی و اجتماعی درستی بهره‌مند نیستند.
مهدی تمدن رستگار
درس‌های زندگی کمک می‌کند افراد هنگام قرار گرفتن در شرایط و موقعیت‌های جدید بتوانند با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و خود را با شرایط تازه وفق دهند.
زینب دهقانی
چهارمین درس زندگی یادآور این نکته است که گاهی با وجود تلاش‌های شما مشکلات از بین نمی‌روند، پس وقتی نتوانستید مشکلات را از بین ببرید باید آن‌ها را بپذیرید. در این صورت اگر طرف مقابلتان همچنان به رفتار خصمانه‌اش ادامه دهد، حداقل می‌دانید نهایت تلاش خود را برای بهتر کردن وضعیت موجود انجام داده‌اید و از این بابت احساس رضایت می‌کنید. این خود مایه آرامش است و می‌تواند به منزله نردبان ترقی برای رسیدن به یک راهکار دیگر باشد. مثلا اگر شما نتوانستید با طرف خود هماهنگ شوید، می‌توانید از این فرد بدرفتار دوری کنید.
عبدالوهاب
درس‌های زندگی به ما می‌آموزد که نمی‌توانیم همه‌چیز را با هم داشته باشیم. همه‌چیز در زندگی ارزشمند است و برای رسیدن به آن باید کوشید. البته باید بدانیم کدام چیز برایمان از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. رسیدن به آرزوها و ارزش‌های واقعی شادی‌آفرین است. اولین سؤالی که باید از خود بپرسیم این است: «چه چیز در زندگی برایمان از همه‌چیز مهم‌تر و باارزش‌تر است؟» جواب این سؤال آسان نیست.
عبدالوهاب

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد