بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استارتاپ ناب (خلاصه کتاب) | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب استارتاپ ناب (خلاصه کتاب) اثر اریک ریس

بریده‌هایی از کتاب استارتاپ ناب (خلاصه کتاب)

۳٫۶
(۳۲)
هدف استارتاپ این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند محصول مورد نیاز مشتری‌ها، که حاضرند برای آن پول پرداخت کنند را مشخص کند. همه‌ی کارهای دیگر اتلاف وقت است.
حسین
پرتاب یک راکت فضایی عملیات بسیار دشواری است که نیازمند برنامه‌ریزی بسیار دقیق و تنظیمات بسیار زیادی است. کوچک‌ترین اشتباه در محاسبات می‌تواند منجر به فاجعه شود. در مقابل راندن یک خودرو مستلزم کنترل مداوم است. گاز دادن، چرخاندن فرمان و ترمز گرفتن به موقعیتی که فرد در آن قرار دارد بستگی دارد. یک گردش اشتباه منجر به فاجعه نمی‌شود، بلکه راننده خیلی ساده مسیرش را اصلاح می‌کند و دوباره به مسیر درست باز می‌گردد. متاسفانه بسیاری از استارتاپ‌ها مانند یک راکت فضایی عمل می‌کنند. آنها زمان بسیار زیادی برای ساختن یک محصول صرف می‌کنند و طرح‌های کسب‌وکار طولانی مدت می‌نویسند. آنها صبر می‌کنند تا محصول‌شان پیش از اینکه وارد بازار شود بی‌نقص باشد و ارائه‌ی محصول زمانی شکست می‌خورد که آنها می‌فهمند فرضیات‌شان درباره‌ی مشتری، محصول یا بازار اشتباه بوده است. استارتاپ‌ها به جای اینکه طرح‌های پیچیده با فرضیات زیاد ایجاد کنند باید همچون هدایت یک خودرو رفتار کنند و به طور مداوم خود را با بازخوردهایی که از مشتری‌ها و بازار می‌گیرند هماهنگ سازند.
حسین
کارآفرینان هنگامی که موفقیت فیسبوک را مطالعه می‌کنند معمولا بر روی تاکتیک‌هایی مانند پول نگرفتن از مشتری‌ها یا پول خرج نکردن برای بازاریابی تمرکز می‌کنند. اما نمی‌توان این تاکتیک‌ها را در همه‌ی شرایط اعمال کرد. درعوض کارآفرینان باید بر روی اهمیت ایجاد فرضیه‌های ارزشمند و رشد تمرکز کنند.
sajjadmahmoudi
مدیریت می‌کنند و استارتاپ‌ها ضعیف وقت، پول و تلاش‌شان
Soheil Eidy
روش نوآوری ناب نه تنها برای استارتاپ‌ها به خوبی کار می‌کند بلکه برای تشکیلات اقتصادی بزرگ نیز مناسب است. هر سازمانی که به دنبال نوآوری است می‌تواند این مفاهیم را پیاده‌سازی کند، حتی دولت‌ها و سازمان‌های خیریه.
سروش
داستان‌های مربوط به موفقیت استارتاپ‌ها معمولا از بیان جزئیات خسته‌کننده‌ی مربوط به اجرای کار صرف نظر می‌کنند درحالی‌که اجرا مهم‌ترین بخش در موفقیت یک استارتاپ است.
سروش
استارتاپ‌ها باید یاد بگیرند که مشتری‌ها چه چیزهایی می‌خواهند و کدام استراتژی برای آنها مناسب‌تر است.
Ali jahanpour

حجم

۱۱۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱۱۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد