بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازگشت به زندگی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بازگشت به زندگی اثر حمیدرضا مهراز

بریده‌هایی از کتاب بازگشت به زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأی
۳٫۳
(۳)
- حالا زود است احساس غرور کنید. به ظاهر من نگاه نکنید. همه فامیل به من می‌گویند آتش‌پاره. - پس باید مواطب باشم که در این آتش نسوزم.
سیّد جواد
در زندگی گذشته‌ام وقتی می‌رفتم توی رینگ مبارزه از حضرت زهرا (س) توسل می‌جستم و کمک می‌گرفتم، وقتی می‌خوردم زمین با ذکر نام مبارکش از جا برمی‌خاستم و چنان حریف را با سه ضربه می‌زدم زمین که اطرافیان می‌گفتند حمید نیروی مافوق دارد. ولی این‌بار به کی باید متوسل می‌شدم؟ در همین حال یکباره نام مولی علی (ع) بر ذهن و زبان جاری شد، به ذکر نامش ناگه گویی طوفانی داخل آی‌سی‌یو شد و این طوفان هر لحظه مرا به داخل خود می‌کشید و من هر چه می‌خواستم به خانواده‌ام نزدیک شوم گویی که آنها هر لحظه از من دورتر می‌شدند. و گردباد مرا با خودش برد و دیگر ندانستم ......
سیّد جواد
من مُردم. وقتی مُردم خودم را بر سر جنازه‌ام دیدم. اولش متوجه نشدم چون خیلی شاد بودم، آزاد و رها بودم، دیگه دردی نداشتم. تمام بدنم شاد بود. ولی یک لحظه به خودم آمدم که جنازه‌ام زیر پایم است و من بالای آن هستم. کم‌کم متوجه شدم در بیمارستان هستم. آمدم سمت تختم دیدم در باز شد و مادرم داخل آی‌سی‌یو آمد آنقدر ناراحت بود که می‌خواست مرا در آغوش بگیرد ولی نتوانست، چرا؟ چون گردنم پنج سانتیمتر بریده شده بود و تجهیزات پزشکی داخلش بود. دماغم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل بود. دست راستم توی گچ بود. دست چپم هم شکسته بود. کف دست راستم، شصت و چهار بخیه خورده بود و بانداژ شده بود.
سیّد جواد
دوست بدار توی دلت، در خیالات و در رویاهایت.
s.latifi
تا روزی که با او آشنا شدم عشق را فقط در لابلای سطور کتاب‌های عاشقانه دیده بودم. گاهی دوستانم از عشق و از اینکه یک یا چند بار عاشق شده‌اند صحبت می‌کردند ولی در من هیچ کششی در این مورد ایجاد نمی‌شد. حتی یک بار هم به خاطرم نرسیده بود که آن را تجربه کنم. بارها اتفاق افتاد که سخنان دوستانم که درباره‌ی عشق و عظمت و لذت آن بود را به تمسخر گرفته بودم. اما وقتی او را دیدم همه چیز در من تغییر کرد، تمام غروری که طی سال‌ها حفظ کرده بودم از بین رفت و خودم را در مقابل عشق زبون و کوچک احساس کردم.
s.latifi
در همدان نقاط دیدنی زیادی هست، مقبره ابن سینا، مقابر استر و مردخای که اولی همسر کوروش کبیر بوده است
s.latifi

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲,۱۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد