بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بارداری سالم | طاقچه
کتاب بارداری سالم اثر میریام استوپارد

بریده‌هایی از کتاب بارداری سالم

۱٫۸
(۱۲)
تغییرات بزرگی در دوره بارداری در بدن شما ایجاد می‌شود و به همین دلیل خلقیات شما نیز با تغییرات زیاد روبه‌رو خواهد شد. بنابراین غیرمعمول نیست که خود را مضطرب و آشفته حس کنید. حتی ممکن است میزان واکنش شما نسبت به اتفاقات و موارد بسیار ساده نیز تغییر کند.
نَج‍ـم الهُـدیٰ
یک تغذیه مناسب باعث می‌شود که کالری لازم به اندازه کافی برای بدن تأمین شود و از ایجاد اضافه وزن پیشگیری کند. همچنین باعث می‌شود که میزان چربی بسیار کمی بعد از زایمان در بدن مادر باقی بماند که از دست دادن این چربی نیز راحت خواهد بود.
isaharshams
تنها درصد بسیار کمی از زنان در زمان بارداری دچار هیچ مشکلی نمی‌شوند. این نظر می‌تواند نگران‌کننده باشد؛ اما به خاطر بسپارید که مشکلات بارداری بیش از آنکه خطرناک باشند، ناراحت‌کننده‌اند. اکثر این مشکلات به علت تغییرات هورمونی و اضافه وزن بدن ایجاد می‌شوند و وظیفه شما تنها سازش و همراهی با این تغییرات و مقداری صبر و حوصله است. تمامی این مشکلات پس از تولد کودک برطرف خواهد شد. پی بردن به عوامل این مشکلات حل بخشی از مسئله است، ولی مهم این است که بتوانید تشخیص بدهید که کدام مشکل فقط ناراحت‌کننده و کدام یک - به‌طور بالقوه - برایتان خطرناک و جدی است.
isaharshams
غذاهای ممنوع سلامت غذایی از نظر عدم ابتلا به بیماری و عفونت بسیار بااهمیت است؛ بنابراین باید از بهداشت آشپزخانه و عدم وجود مواد آلوده در آن - در دوره بارداری - مطمئن شوید.
isaharshams

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد