بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو | طاقچه
کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو اثر سرمد کیانی

بریده‌هایی از کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو

۵٫۰
(۱)
طرح‌ها معمولاً بر روی دستیابی به یکسری منافع مورد انتظار از استراتژی‌ها و اهداف سازمانی تمرکز دارند، در حالی که پروژه‌ها بیشتر بر روی ایجاد (خروجی ها) متمرکزند که اهداف ویژه سازمانی را پشتیبانی می‌کنند و ممکن است بخشی از طرح بوده و یا چنین نباشند.
roh Al
‫مقدمه ‫در این فصل به تعریف چند اصطلاح کلیدی پرداخته شده است و مروری نیز بر ویرایش سوم استاندارد مدیریت پورتفولیو در سرفصل‌های زیر ارائه می‌شود: ‫۱-۱. هدف استاندارد مدیریت پورتفولیو ‫۱-۲. پورتفولیو چیست؟ ‫۱-۳. مدیریت پورتفولیو چیست؟ ‫۱-۳. رابطه میان مدیریت پورتفولیو، مدیریت طرح، مدیریت پروژه و مدیریت سازمانی ‫۱-۵. مدیریت پورتفولیو و استراتژی سازمانی ‫۱-۶. ارزش کسب و کار ‫۱-۷. روابط مدیریت اجزای پورتفولیو ‫۱-۸. نقش مدیر پورتفولیو ‫۱-۹. نقش دفتر مدیریت پروژه، طرح و پورتفولیو (۱PMO) در مدیریت پورتفولیو ‫۱-۱۰. پیکره دانش مدیریت پورتفولیو۲
کاربر ۷۹۹۷۶۵۲
‫در این فصل به تعریف چند اصطلاح کلیدی پرداخته شده است و مروری نیز بر ویرایش سوم استاندارد مدیریت پورتفولیو در سرفصل‌های زیر ارائه می‌شود:
کاربر ۷۹۹۷۶۵۲
تمرکز مدیریت طرح، بر دستیابی به اهداف هزینه‌ای، زمانی، و عملکردی پروژه در طرح یا پورتفولیو، قرار دارد. مدیریت پروژه بیشتر بر دستیابی به اقلام قابل تحویل خاصی که از اهداف خاص سازمانی حمایت می‌کنند، تکیه دارد.
roh Al

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد