بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تلگرام نامه جلد ۲ (داستان‌هایی واقعی از فضای مجازی برای پدران و پسران) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تلگرام نامه جلد ۲ (داستان‌هایی واقعی از فضای مجازی برای پدران و پسران) اثر محمد قنبری

بریده‌هایی از کتاب تلگرام نامه جلد ۲ (داستان‌هایی واقعی از فضای مجازی برای پدران و پسران)

نویسنده:محمد قنبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۱۲ رأی
۴٫۸
(۱۲)
ساعت نزدیکای سه و نیم صبح بود که با حالت مستی کامل از کافه بیرون زدیم و همینجور که داشتیم تلو تلو می خوردیم و بلند بلند آواز می خوندیم، احساس کردم یه چیزی محکم خورد تو صورتم و مستی رو از سرم پروند. از مستی که خارج شدم دیدم تو یک خیابون تاریک توسط اون دوتا پسری که دوستای سمیه بودن حسابی دارم کتک می خورم و جالب بود که اونا اصلاً مست نبودن
بنیامین
سمیه که زیر دست و پای اون پسرها داشت کیف چرمی پر از دلار رو از کمرم باز می کرد هم مست نبود ... سرش داد زدم: سمیه داری چکار میکنی؟ اونم با کف دستش زد تو صورتم و داد زد: - خفه شو! بچه پولدار احمق! حرف های متین که به اینجا رسید دیدم از گوشه چشم هاش چند قطره اشک روی گونه هایش ریخت و چند لحظه سکوت کرد!!! از او پرسیدم: - از این که اون سرمایه رو از دست داده بودی ناراحت شدی نه؟
بنیامین
انجمن روانپزشکی آمریکا معیارهایی را برای اعتیاد اینترنتی و کاربرانی که به این امر مبتلا هستند ذکر می‌کند که بر طبق این معیارها، معتاد به اینترنت بایستی حداقل سه ویژگی از موارد ۷ گانه زیر را در طول یک دوره ۱۲ ماهه داشته باشد.
بنیامین
در سال های اخیر ۸۰ در صد از دانش آموزان ایرانی با معدل میانگین ۱۲ دوران تحصیلی خویش را طی و سپری کرده اند و متاسفانه امروزه ۳۰ درصد از دانش آموزان ۸ تا ۱۴ ساله به بازی‌هایی همچون «کلش آف کلنز»، «پوو» و... اعتیاد پیدا کرده و وابستگی عمیقی دارند. (خبرگزاری ایسنا، ۱۳۹۵/۴/۲۱، به نقل از صدا و سیما- کد خبر: ۹۵۰۴۰۱۱۱۱۹۶)
بنیامین

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد