بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
ثروتمندان وظیفه‌ی خود را کسب ثروت و موفقیت می‌دانند، در حالی كه فقرا فقط دلشان می‌خواهد ثروتمند شوند.
mahdi eghbal
هرکس که می‌گوید پول و ثروت مهم نیست مسلماً از وجود آن بی‌بهره است. ثروتمندان اهمیت پول و ارزش آن در جامعه را به‌خوبی درک می‌کنند. در مقابل فقرا شکست‌های مالی‌شان را با مقایسه‌های نادرست تفسیر و توجیه می‌کنند. مرتباً می‌گویند: خوب پول به اندازه‌ی عشق در زندگی مهم نیست. خوب این یک مقایسه‌ی احمقانه است. اینطور نیست؟ کدام مهمتر است؟ دست یا پا؟ خوب شاید هر دو به اندازه‌ی هم مهم باشند!
mahdi eghbal
برای ایجاد هر تغییر و تحولی، آگاهی و هشیاری قدم اول به شمار می‌رود. بنابراین خودتان را بشناسید، هشیار باشید، افکار، ترسها، عقاید، باورها، الگوهای رفتاری و حتی نقاط قوت و ضعف‌تان را با دقت هرچه تمام‌تر مورد بررسی قرار دهید. خودتان را زیر میکروسکوپ بگذارید و مورد بررسی قرار دهید.
mahdi eghbal
اگر تمام ابزارها و توانایی‌های لازم را در اختیار داشته باشید ولی ذهنیت مالی‌تان برای موفقیت برنامه‌ریزی نشده باشد از نظر مالی محکوم به شکست هستید.
mahdi eghbal
عنصر تکرار و تمرین مستمر، برای ایجاد تغییرات ماندگار بسیار ضروری است.
mahdi eghbal
T→F→A=R قانون ثروت: افکار به احساسات منجر می‌شوند احساسات به اعمال و اعمال نتایج را رقم می‌زنند ذهنیت مالی شما ترکیبی از افکار، اعمال و احساسات‌تان در ارتباط با مسائل مالی و ثروت است.
mahdi eghbal
دنیای بیرون انعکاس دنیای درون شماست. اگر اوضاع در دنیای بیرونی خوب پیش نمی‌رود علت آن است که در دنیای درونی با مشکل مواجه شده‌اید، به همین سادگی!.
mahdi eghbal
ما در دنیای علت و معلول‌ها زندگی می‌کنیم.
mahdi eghbal
"رمز موفقیت این است که سطح انرژی‌تان را بالا ببرید، وقتی این کار را انجام دادید، خود به خود مردم به سوی شما جذب می‌شوند، و وقتی آنها دور و برتان جمع شدند از وجودشان استفاده کنید."
mahdi eghbal
"هاروا اگر اوضاع آن‌طور که می‌خواهی پیش نمی‌رود مسلما موضوعی وجود دارد که تو آن را نمی‌دانی!"
mahdi eghbal
اما به طور کلی برای رسیدن به موفقیت می‌توان ویژگی‌های زیر را برشمرد: مثبت اندیشی، مسئولیت‌پذیری، اراده، تمرکز، ایستادگی، انرژی، اخلاق، ارتباطات، هوش، تخصص و مهارت - حداقل در یک حوزه‌ی کاری.
zahra
وقتی قرار است ضمیر ناخودآگاه بین احساس عاطفی عمیق و منطق یکی را انتخاب کند، بی‌شک همیشه احساس و عاطفه پیروز میدان است.
جهانی
فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آورید، فقر یا ثروت، خوب یا بد، مثبت یا منفی، به خاطر داشته باشید که دنیای بیرون انعکاس دنیای درون شماست. اگر اوضاع در دنیای بیرونی خوب پیش نمی‌رود علت آن است که در دنیای درونی با مشکل مواجه شده‌اید، به همین سادگی!.
بانوی روانشناس🌱
به خاطر داشته باشید پول انرژی دارد. برخی افراد انرژی کار را تبدیل به انرژی پول می‌کنند. افرادی که به استقلال مالی می‌رسند یاد گرفته‌اند چطور انرژی کار یدی را با سایر انواع انرژی جایگزین کنند. این انرژی‌ها عبارت‌اند از: انرژی کار دیگران، انرژی سیستم تجاری مناسب و انرژی سرمایه!
m3333333
قانون ثروت درآمد شما فقط به میزانی که خودتان و توانایی‌هایتان را ارتقاء می‌دهید افزایش پیدا می‌کند.
m3333333
لازم است برای ارتقاء درآمد، برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری مؤثر، مهارت‌ها و استراتژی‌های جدید یاد بگیرید.
m3333333
افراد فقیر و ورشکسته می‌گویند: من به این دوره‌ها نیاز ندارم، "وقت ندارم" یا "پولش را از کجا بیاورم" در حالی‌که ثروتمندان و میلیونرها همه ثبت نام کرده و می‌گویند: "حتی اگر فقط یک چیز جدید یاد بگیرم و یک قدم پیشرفت کنم باز هم به پول و وقتش می‌ارزد." راستی اگر واقعاً برای انجام کارهایی که می‌دانید برایتان لازم است وقت ندارید فکر کنم کمی با موجودات عادی دیگر فرق می‌کنید! اگر پول ندارید تا یاد بگیرید چطور موفق و ثروتمند باشید احتمالاً از همه بیشتر محتاج یاد گرفتن این تکنیک‌ها هستید. ولی "حالا پول ندارم" هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. پس کی می‌خواهید پولش را جور کنید؟ ۳ یا ۵ سال دیگر چه چیزی قرار است فرق کند؟ پاسخ این است: هیچ چیز! آن وقت هم درست همین جملات را تکرار خواهید کرد.
m3333333
"اگر به انجام کارهایی که همیشه می‌کردید ادامه دهید، چیزی جز آنچه همیشه داشتید نصیب‌تان نمی‌شود."
m3333333
اگر کسی دوست ندارد سهمش را دریافت کند، خوب دنیا به سراغ کسی می‌رود که از قضا برای دریافت سهم اضافی بی‌نهایت مشتاق و راغب است. باران هرگز انتخاب نمی‌کند کجا را پر کند، پول هم دقیقاً همین‌طور است.
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳
عبارت‌پردازی: دستتان را روی قلب‌تان بگذارید و بگوئید... "من ثروتمندان را تحسین می‌کنم" "من از آن‌ها خوشم می‌آید" "من آن‌ها را دوست دارم" "من می‌خواهم ثروتمند شوم." حالا دستتان را روی سرتان بگذارید و بگوئید... "من یک ذهن میلیونر دارم."
کاربر ۲۲۲۰۵۸۳

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان