بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز ذهن میلیونرها | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب راز ذهن میلیونرها اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب راز ذهن میلیونرها

۴٫۳
(۸۴)
مطالعه تنها شروع کار است اما اگر می‌خواهید در جهان واقعی به موفقیت برسید، این اقدامات و کارهایتان هستند که بایستی در نظر گرفته شوند.
mahdi eghbal
۱۰% از حقوق ماهانه‌تان را به حساب سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی آموزش اختصاص دهید. از این پول فقط برای خرید کتاب، نوار، CD یا هر روش دیگری که برای آموزش خودتان برگزیده‌اید اعم از حضور در دوره‌های آموزشی رسمی، خصوصی یا جلسات مشاوره استفاده نمایید
mahdi eghbal
بهترین و سریع‌ترین راه ثروتمند شدن کار کردن روی ابعاد شخصیتی‌تان است! این یعنی رشد کنید و به یک انسان موفق تبدیل شوید. همان‌طور که می‌دانید دنیای بیرون تنها انعکاسی از دنیای درون شماست. شما ریشه‌های درخت هستید و نتایج حکم میوه‌ها را دارند.
mahdi eghbal
لازم است برای ارتقاء درآمد، برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری مؤثر، مهارت‌ها و استراتژی‌های جدید یاد بگیرید. می‌دانید جنون یعنی چه؟ یعنی کاری را که قبلاً می‌کردید باز هم انجام دهید و انتظار نتایج جدید داشته باشید
mahdi eghbal
ببینید چطور ذهن‌تان هر لحظه افکاری تولید می‌کند که به هیچ وجه در موفقیت، ثروت و شادکامی شما موثر نیستند. وقتی متوجه چگونگی این فرآیند شوید می‌توانید به صورت آگاهانه افکار مفید و موثر را با افکار ناکارآمد و مضر جایگزین کنید.
mahdi eghbal
کنترل و تسلط بر ذهن‌تان مهمترین مهارتی است که تا آخر عمر در راه رسیدن به شادکامی، ثروت و موفقیت خواهید آموخت
mahdi eghbal
تمایل به ماندن در حوزه‌ی آرامش، بسیاری از ایده‌های نو، فرصت‌ها، اقدامات مؤثر و موقعیت‌های رشد را نسبت به هر عامل مخرب دیگری که به ذهن‌تان برسد از بین برده است. بله! آرامش مرگ‌بار است. اگر هدفتان در زندگی رسیدن به آرامش است، از همین حالا انتظار دو اتفاق را داشته باشید: ۱- هرگز ثروتمند نخواهید شد ۲- محال است به شادکامی برسید
mahdi eghbal
Cz=Wz یعنی ابعاد "حوزه‌ی آرامش" = ابعاد "حوزه‌ی ثروت" با گسترش محدوده‌ی آرامش، میزان درآمد و در نتیجه حوزه‌ی ثروت‌تان توسعه می‌یابد.
mahdi eghbal
همه‌ی چیزها و کارهای جدید در آغاز ناخوشایند و سخت به نظر می‌رسند، اما اگر مصمم باشید و به راهتان ادامه دهید، بالاخره محدوده‌ی دشواری را ترک کرده و به موفقیت می‌رسید. از آن به بعد حوزه‌ی آرامش‌تان گسترش پیدا می‌کند و این یعنی شما به عنوان یک انسان "بزرگ‌تر" شده و رشد می‌کنید.
mahdi eghbal
اگر دوست دارید فقط کارهای آسان انجام دهید، آن‌وقت زندگی سختی پیش رو خواهید داشت، ولی اگر آمادگی انجام کارهای سخت را داشته باشید، آن‌گاه است که زندگی برایتان لذت‌بخش می‌شود. ثروتمندان اساس تصمیم‌گیری‌هایشان را بر انجام کارهای آسان قرار نمی‌دهند، تنها فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه هستند که از این روش برای زندگی کردن استفاده می‌کنند.
mahdi eghbal
یا شما فردی هستید که به راحتی متوقف می‌شوید یا کسی که به این راحتی‌ها نمی‌شود جلویش را گرفت. این را شما انتخاب می‌کنید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید یا به هر موفقیت دیگری برسید، باید یک قهرمان باشید، باید با تمام وجود بخواهید هر کاری که لازم است برای رسیدن به موفقیت انجام دهید. باید خودتان را آموزش دهید تا دیگر هیچ چیز نتواند مانع حرکت رو به جلویتان شود.
mahdi eghbal
یک قهرمان واقعی مار کبرای ترس را در وجودش رام می‌کند.
mahdi eghbal
حالا که عمل این‌قدر مهم است، چه چیزی ما را از انجام عملی که می‌دانیم به صلاح‌مان است بازمی‌دارد؟ ترس! ترس، شک و اضطراب از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین موانع رسیدن به موفقیت و شادکامی هستند.
mahdi eghbal
یک ضرب‌المثل معروف امریکایی می‌گوید: برای خرید ملک صبر نکنید، ملک را بخرید و سپس صبر کنید. [در کار ملک حاجت هیچ استخاره نیست!]
mahdi eghbal
علاوه بر حساب استقلال مالی و حساب تفریحی به شما پیشنهاد می‌کنم ۴ حساب جداگانه دیگر نیز برای خودتان باز کنید. این حساب‌ها عبارت‌اند از: 1- ۱۰% کل حقوق‌تان به حساب پس‌انداز بلند مدت برای هزینه‌ها 2- ۱۰% به حساب آموزش 3- ۵۰% برای موارد ضروری و پیش‌بینی نشده 4- ۱۰% به حساب انفاق
mahdi eghbal
اصطلاح قهرمان به کسی اطلاق می‌شود که بر منِ درونش غلبه کرده است.
mahdi eghbal
اگر شما در غلبه بر مشکلات و عبور از موانع مهارت پیدا کنید دیگر چه چیزی می‌تواند مانع رسیدن شما به موفقیت شود؟ پاسخ این است: هیچ چیز! و اگر هیچ چیز نتواند مانع راه شما شود این یعنی شما یکه‌تاز می‌شوید و اگر یکه‌تاز شوید چه انتخاب‌هایی پیش رو دارید؟ پاسخ این است: هرچه اراده کنم می‌توانم انتخاب کنم.
mahdi eghbal
کناره‌گیری شما از تبلیغ تنها به علت ترس‌های درونی‌تان از شکست و پذیرفته نشدن است
mahdi eghbal
اصلاً چرا باید دوباره چرخ را اختراع کنیم؟ الگوها و روش‌های ثابت شده‌ای برای رسیدن به موفقیت وجود دارند که برای هرکس که درست آن‌ها را بکار بندد، جواب می‌دهند. در نتیجه سریع‌ترین و آسان‌ترین راهِ رسیدن به ثروت این است که ببینیم ثروتمندانی که یک بار از این راه عبور کرده‌اند و در این زمینه تخصص دارند چطور در میدان بازی می‌کنند.
mahdi eghbal
فقرا با این نگرش که هرگز پیش از شناسایی تمام مشکلات و راه حلِ آنها کاری را شروع نمی‌کنم. هیچ وقت وارد میدان عمل نمی‌شوند در نتیجه همیشه بازنده هستند. ثروتمندان فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند، آنها را غنیمت شمرده و روز به روز ثروتمندتر می‌شوند. خوب! فقرا در چه حال‌اند؟ احتمالا هنوز دارند آماده می‌شوند!
mahdi eghbal

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۷۰۰
تومان