بریده‌های کتاب با این کتاب بازار را قبضه کنید
کتاب با این کتاب بازار را قبضه کنید اثر جو گرین بلات

کتاب با این کتاب بازار را قبضه کنید

۴٫۱
(۱۰۹)
اگر دانش آموز دبیرستان هستید و کسی به شما نزدیک شود – منظورم هرکسی است، هرچقدر هم که اسکوترش گران باشد یا لباس‌هایش شیک به نظر برسد – و بخواهد آدامسش را به قیمت ۲۵ سنت به شما بفروشد، تنها نصیحتی که برایتان دارم این است: این کار را انجام نده! به این دلیل می گویم نه که یک خروار آدامس روی دستتان نماند و اگر بدانید با سرمایه‌گذاری این ۲۵ سنت وقتی به میان سالی برسید ۲۰۰ دلار عایدتان می‌شود، پولتان را برای خرید آدامس از آن فروشنده هدر نمی‌دهید. یا شاید پولتان را برای هیچ چیز خرج نکنید. به جای آن پولتان را پس انداز کرده و در فرصت مناسب سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهید. منظورم دقیقاً همین است.
کاربر ۲۴۱۳۸۹۳
«چیزهایی که نمی‌دانیم ما را به دردسر نمی‌اندازد، بلکه چیزهایی که می‌دانیم برای ما دردسر ایجاد می‌کند.»
کاربر ۲۴۱۳۸۹۳
فرمول جادویی، شرکت‌ها را بر اساس یک رتبه‌بندی انتخاب می‌کند. شرکت‌هایی با بازگشت سرمایه بالا و قیمت پایین، به‌عنوان شرکت‌های برتر انتخاب می‌شوند. به طور کلی، این فرمول به ما کمک می‌کند تا (سهام) شرکت‌های با بازگشت سرمایه بالا را با قیمت‌های پایین بخریم.
shahin
با رعایت دستورالعمل‌ها اندازه شرکت موردنظر خود را انتخاب کنید (برای مثال، شرکت‌هایی با ارزش بازار بیش از ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰، بیش از ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰، یا بیش از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و...). شرکت‌هایی با ارزش بازار بالاتر از ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ یا ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ برای سرمایه داران خصوصی مناسب هستند.
Sorosh azimi
ممکن از بعد از دویا سه سال، یا حتی بیشتر، آقای مارکت به نفع شما عمل کند و قیمت‌های مناسبی به شما پرداخت نماید. اما چگونه ممکن است؟ مگر آقای مارکت احساساتی نیست؟ اگرچه در کوتاه‌مدت آقای مارکت تحت تأثیر احساساتش عمل می‌کند، اما در بلندمدت عقل و منطقش بر او غلبه می‌کند.
Bamdad
اما آن دسته‌ای که متقاعد نشدند و ترجیح می‌دهند خودشان سهام شرکت‌های خصوصی را خریداری کنند، باید یک مورد را در نظر بگیرند. حتی تحلیل‌گرهای حرفه‌ای و مدیران مالی هم به سختی می‌توانند سهام شرکت‌های خصوصی را ارزیابی کرده و پیش بینی کنند. برای این افراد، پیش بینی درستِ سهام ۲۰ تا ۳۰ شرکت، حتی دشوارتر است. پس نمی‌تواند برای شما آسان باشد. پیشنهاد من این است که اگر برخلاف تمام این اخطارها هنوز هم می‌خواهید سهام شرکت‌های خصوصی را خریداری کنید
Bamdad
حتی اگر آقای مارکت (شریک فرضی شما به فصل ۴ رجوع کنید) قیمت‌های عجیب‌وغریبی پیشنهاد کند، نمی‌توانیم تشخیص دهیم که کدام قیمت خوب است و کدام بد، اما بهتر است به جای فکر کردن به چیزهایی که نمی‌دانیم بر چیزهایی که می‌دانیم تمرکز کنیم.
Bamdad
صندوق‌های پوششی سرمایه‌گذاری کنید. این صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی معمولاً برای مشتری‌های خاص ثروتمند اختصاص داده می‌شوند
Bamdad
اولین نکته دربارۀ این بود که با توجه به قیمت پرداختی برای هر سهم، چه درآمدی کسب خواهیم نمود
Bamdad
در مورد پول هیچ افسانه و معجزه‌ای وجود ندارد!
کاربر ۲۴۱۳۸۹۳

حجم

۱۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد