بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اشراف سیاه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اشراف سیاه اثر جان کلمن

بریده‌هایی از کتاب اشراف سیاه

نویسنده:جان کلمن
انتشارات:انتشارات هلال
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأی
۳٫۹
(۱۳)
نمونه‌ای از این موقعیت‌های طرّاحی شده، حمله‌ی ژاپنی‌ها به “پرل هاربر” در دسامبر ۱۹۴۱ م. بود. همان‌طور که قبلاً اشاره شد، حمله به “پرل هاربر” از قبل طرّاحی شده بود و با انتقال وجه نقد از سوی راکفلر به ریچارد سورج سرجاسوس روس و سپس به یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی “ژاپن”، برای ترغیب این کشور برای شلیک اوّلین گلوله، صورت پذیرفت، تا بدین وسیله دولت روزولت بتواند “ایالات متّحده” را وارد “جنگ جهانی دوم” نماید.
عباس
هزینه‌ی جنگ بوش علیه “عراق” در “خاورمیانه”، در سال ۲۰۰۵ م. به حدود ۴۲۰ میلیارد دلار رسید و خانواده‌ی بوش، خواهان مبالغ بیشتری برای سوداگری نحس خود بودند.
علی
این یک ساز و کار تعبیه شده و یک بهانه‌ی از قبل طرّاحی شده بود که “ژاپن” به “پرل هاربر” حمله کند تا بدین وسیله، افکار عمومی را در جهت ورود “آمریکا” به جنگ “اروپا” تغییر دهد
کاربر ۲۹۳۰۲۹۰
تنها راه موجود در برابر ما، برای شکست دادن این دشمن قدرتمند و موذی، آموزش مردم، به خصوص جوانان، در زمینه‌ی “قانون اساسی” و ارتباط تنگاتنگ ما با ایمان مسیحی‌امان می‌باشد؛ در غیر این صورت، میراث گران‌قدر ما برای همیشه از دست خواهد رفت. قدرت اداره‌ی این کشور توسط “تاویستاک”، باید شکسته شود.
1984
شبکه‌ای از شست‌وشودهندگان مغزی در گروه‌های مختلف، در کار وارد شده‌اند که با داشتن دیدگاهی مشترک، از اصولی جهانی پیروی می‌کنند. این دیدگاه و اصول مشترک، متعلّق به طبقه‌ی اقلّیتی از خاندان‌های زرسالار است که قدرت و ثروت در میان آنان موروثی است و مردم را فقط کمی بالاتر از حیوانات بارکش می‌پندارند که باید توسط یک نظام نیمه‌فئودالی بین‌المللی کنترل شوند.
امید

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد