بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق (خلاصه کتاب)

۴٫۱
(۶۹)
یک سوال در ذهنم ایجاد شد و از خودم پرسیدم: "چرا بعضی از مردم از بقیه موفق‌ترند؟"
علی
موفقیت، توانایی زندگی کردن به شکلی است که همیشه برایتان ایده‌آل بوده، انجام کارهایی است که بیشترین لذت را از آن می‌برید و اطرافیان و دوستانتان کسانی هستند که شما را تحسین می‌کنند و احترام زیادی برای شما قائلند.
Amir_Bookstore
"افکار، اهداف را هدایت می‌کنند و اهداف به عمل ما تبدیل می‌شوند. رفتار ما ناشی از عادت‌های ماست. عادت‌های ما شخصیتمان را می‌سازند و شخصیت ما سرنوشت ما را مشخص می کند."
امیرعلی
"افکار، اهداف را هدایت می‌کنند و اهداف به عمل ما تبدیل می‌شوند. رفتار ما ناشی از عادت‌های ماست. عادت‌های ما شخصیتمان را می‌سازند و شخصیت ما سرنوشت ما را مشخص می کند." تونی ادوارد
علیرضا
گر از چیزی یا شرایطی می‌ترسید قبل از اینکه در دنیای واقعی با آن روبرو شوید در ذهنتان تمام آن را تجسم کنید. حالا کاری که از انجام آن می‌ترسید را در همان شرایطی که تصور کرده‌اید انجام دهید. با تکرار این رفتار ترس شما در دنیای تصورات از بین می‌رود و بدون هیچ نگرانی می‌توانید در دنیای واقعیت آن کار را انجام دهید.
hasan
افراد مثبت و موفق یک عادت را در خودشان نهادینه کردند که تاثیر زیادی در موفقیت آنها داشته است، آنها قبل از انجام هر کاری، آن را در ذهنشان به شکلی که دوست دارند پیش برود برنامه‌ریزی می‌کنند و نتیجه‌ای که دوست دارند به دست آورند را در ذهنشان به طور کامل و واضح و با تمام جزییات تصور می‌کنند.
m.norouzi
یکی از مهمترین کارهایی که شما باید انجام دهید و به عنوان یک هدف مهم هر روز برای رسیدن به آن تلاش کنید، توسعه فردی است.
Ali jahanpour
عادت نظم درونی ارتباط نزدیکی با قوانین کنترل دارد که می‌گوید: شما زمانی نسبت به خودتان احساس خوشحالی می‌کنید که احساس می‌کنید روی زندگی خودتان کنترل دارید.
آلما
موفقیت می‌تواند این باشد: موفقیت، توانایی زندگی کردن به شکلی است که همیشه برایتان ایده‌آل بوده، انجام کارهایی است که بیشترین لذت را از آن می‌برید و اطرافیان و دوستانتان کسانی هستند که شما را تحسین می‌کنند و احترام زیادی برای شما قائلند.
fatm
حقیقت این است که وقتی شما روی موضوعی تمرکز می‌کنید ذهن چیزی بیشتر از آن را به شما می‌دهد. جملات تاکیدی یک استراتژی غیرقابل انکار و البته ساده برای تغییر ذهن و ایجاد عادت جدید است. با این جملات می‌توانید همان الگویی را که می‌خواهید در ذهنتان خلق کنید.
تراب

حجم

۳۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۳۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان