بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد | طاقچه
کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد اثر پائولا هال

بریده‌هایی از کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

نویسنده:پائولا هال
انتشارات:نشر هیرمند
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأی
۴٫۵
(۱۱)
آلبرت اینشتین می‌گوید: «مردها با زن‌ها ازدواج می‌کنند با این امید که زنشان هرگز تغییر نکند. زن‌ها با مردها ازدواج می‌کنند با این امید که شوهرشان یک روز تغییر کند. و سهم هر دو گروه بدون استثنا ناامیدی است.»
NikTanTeb@
اگر با همسرتان جوری حرف می‌زنید یا رفتار می‌کنید که در خواب هم نمی‌بینید با کسی مثل رئیستان آن‌طور برخورد کنید از خودتان بپرسید چرا. همسر شما بیش از رئیستان شایسته‌ی ادب و احترام است، نه کمتر از او.
Javad
روابط زناشویی همیشه یک «فرایند در حال پیشرفت» است. این روابط هیچ‌گاه کامل نیستند، چون از دو فرد مجزا تشکیل شده‌اند که مدام در حال بزرگ شدن و تغییرند و در دنیایی به سر می‌برند که هیچ‌گاه یک‌جور نمی‌ماند. همچنان که زندگی تغییر می‌کند شما و همسرتان نیز مجبورید خود را تطبیق دهید و درباره‌ی قوانین و نقش‌های رابطه‌تان از نو به مذاکره بنشینید.
NikTanTeb@
«با دیگران آن‌گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند». اما پیروی از این شعار زمانی کارایی دارد که هردوی شما انتظار داشته باشید یک‌جور با شما رفتار شود. چنانچه طعنه زدن و دست انداختن در کودکی در خانواده‌ی شما تفریحی بی‌ضرر بوده باشد احتمالاً در بزرگسالی هم به آن واکنش نشان نمی‌دهید و اگر خُلق همسرتان به این خاطر تنگ شود تعجب می‌کنید.
NikTanTeb@
اگر اوضاع بدتر شد چه؟ یک واقعیت تلخ این است که روابط اغلب پیش از اینکه بهتر شوند بدتر می‌شوند. هم زدن آب برکه‌ای پر از گل‌ولای را تصور کنید: باید تمام آن گل‌ولای ته‌نشین‌شده در کف برکه به سطح بیاید تا یک بار برای همیشه بتوانید آب را تصفیه کنید. پرداختن به مشکلات ممکن است دردناک و سخت باشد، پس هردوی شما باید در طول این مرحله صبور باشید و تحمل کنید تا به مقصد برسید.
NikTanTeb@
اگر مصرّ هستید رابطه‌ی زناشویی خود را بهبود بخشید، پذیرفتن حقیقت رابطه‌تان و عشق به یکدیگر در مسیر پرپیچ‌وخمِ زندگی امری ضروری است.
کربلایی

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد