بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تختخوابت را مرتب کن | صفحه ۱۰۴ | طاقچه
کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر حسین گازر

بریده‌هایی از کتاب تختخوابت را مرتب کن

۳٫۵
(۶۶۵)
اگر از برآورده کردن رؤیاهایتان دست نکشید و در برابر دشواری‌ها بایستید، در این صورت زندگی همان چیزی می‌شود که آن را می‌سازید و مطمئن باشید که می‌توانید آن را عالی بسازید.
ــسیّدحجّتـــ
زندگی مملو از لحظه‌های دشوار است. ولی همیشه کسی وجود دارد که وضعیتش بدتر از شما باشد. اگر روز خود را با تأسف‌های بی‌شمار پر کنید، تأسف به‌خاطر رفتاری که با شما شده، گلایه از سهمتان در زندگی و سرزنش شرایط خودتان نسبت به دیگران یا محیط اطراف، در این صورت زندگی برای شما طولانی و دشوار خواهد شد.
ــسیّدحجّتـــ
من هرگز در مقابل هیچ‌چیز در زندگی‌ام تسلیم نشدم و او به من خاطرنشان کرد که هنوز باید استراحت بیشتری کنم و برای شروع زود است. او به من اجازه نمی‌داد برای خودم تأسف بخورم. این به‌نوعی عشقی بادوام و پابرجا بود که من به آن نیاز داشتم و همین‌طور با گذشت روزها حالم بهتر می‌شد.
ali
بدون شجاعت، دیگران مسیر شما را مشخص می‌کنند. بدون شجاعت زیر سایه‌ی اغواهای زندگی قرار می‌گیرید. بدون شجاعت، انسان‌ها تحت سیطره‌ی مستبدان و خودکامه‌ها قرار می‌گیرند. بدون شجاعت، هیچ جامعه‌ی بزرگی شکوفا نخواهد شد. بدون شجاعت، زورگوها در جهان رشد می‌کنند. بدون شجاعت، هیچ هدفی به سرانجام نخواهد رسید. ولی با داشتن شجاعت، شما قادر خواهید بود تا شیطان را زیر پا بگذارید و شکست دهید.
Bahman

حجم

۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۰۳
۱۰۴
صفحه بعد