بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تختخوابت را مرتب کن | صفحه ۱۰۳ | طاقچه
کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر حسین گازر

بریده‌هایی از کتاب تختخوابت را مرتب کن

۳٫۵
(۶۶۹)
لازم است که همه‌ی ما گروهی از افراد خوب و درست را برای رسیدن به مقصد زندگی در کنار خود داشته باشیم. شما به‌تنهایی از پسِ پارو زدن برنمی‌آیید. کسی را پیدا کنید تا زندگی خود را با آن قسمت کنید. تا جایی که امکان دارد دوست پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفقیت شما در گرو دیگران است.
سیّدعلی
کار آسانی است که سرنوشتمان را به گردن نیروهای بیرونی بیندازیم و از تلاش دست برداریم چون اعتقاد داریم سرنوشت علیه ماست
Happiness363 F
ظایف هر روز را کامل کنید. فردی را بیابید که در زندگی به شما کمک کند. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی عادل نیست و اغلب با شکست مواجه می‌شوید ولی اگر ریسک کنید، در سخت‌ترین لحظات بایستید، با زورگوها مقابله کنید، دست شکست‌خورده‌ها را بگیرید و هرگز و هرگز دست از تلاش نکشید... اگر این کارها را انجام دهید، در این صورت نسل بعدی و نسل‌های بعد از آن در دنیایی بسیار بهتر از دنیای امروز زندگی خواهند کرد. کاری که در اینجا آغاز شود، در حقیقت دنیا را به جایی بهتر تغییر خواهد داد.
مهدی فیروزان
شما نمی‌توانید به‌تنهایی دنیا را تغییر دهید- شما به کمک نیاز دارید- و برای رفتن از مبدأ به مقصد به کمک دوستان، همکاران، خیرخواهی غریبه‌ها و سکانداری قدرتمند نیاز است.
مهدی فیروزان
کار امروز را به فردا نگذارید. کسی را پیدا کنید تا در زندگی به شما کمک کند. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی همیشه بر وفق مرادتان نیست و گاهی اوقات شکست می‌خورید. ولی ریسک کنید، در مقابله با دشواری قوی باشید، با زورگویی‌ها مقابله کنید، شکست‌خورده‌ها را بالا بکشید و هرگز تسلیم نشوید- اگر این کارها را انجام دهید در این صورت می‌توانید زندگی خود را به شکلی بهتر تغییر دهید... و شاید حتی دنیا را!
مهدی فیروزان
بدون شجاعت، دیگران مسیر شما را مشخص می‌کنند. بدون شجاعت زیر سایه‌ی اغواهای زندگی قرار می‌گیرید. بدون شجاعت، انسان‌ها تحت سیطره‌ی مستبدان و خودکامه‌ها قرار می‌گیرند. بدون شجاعت، هیچ جامعه‌ی بزرگی شکوفا نخواهد شد. بدون شجاعت، زورگوها در جهان رشد می‌کنند. بدون شجاعت، هیچ هدفی به سرانجام نخواهد رسید. ولی با داشتن شجاعت، شما قادر خواهید بود تا شیطان را زیر پا بگذارید و شکست دهید.
مهدی فیروزان
کار آسانی است که سرنوشتمان را به گردن نیروهای بیرونی بیندازیم و از تلاش دست برداریم چون اعتقاد داریم سرنوشت علیه ماست. می‌توان این‌گونه پنداشت که محل زندگی‌مان، نحوه‌ی رفتار والدینمان نسبت به ما و یا مدرسه‌ی مورد نظرمان همگی آینده ما را تعیین می‌کنند. هیچ‌چیزی عین حقیقت نیست. مردم عادی و زنان و مردان بزرگ همگی با توجه به نحوه رویارویی‌شان با بی‌عدالتی زندگی تعریف می‌شوند - هلن کلر، نلسون ماندلا، استفن هاوکینگ، مالالا یوسف زای و - موکی مارتین. گاهی اوقات مهم نیست که شما چقدر سخت تلاش می‌کنید، چه مقدار خوب هستید، زیرا همچنان به‌عنوان یک کلوچه‌ی شکری به انتهای داستان می‌رسید. شکایت نکنید. این مسئله را به بخت بد خود ربط ندهید. بایستید، به آینده نگاه کنید و به جلو پیش بروید!
مهدی فیروزان
به خاطر داشته باشید... کار امروز را به فردا نگذارید. کسی را پیدا کنید تا در زندگی به شما کمک کند. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی همیشه بر وفق مرادتان نیست و گاهی اوقات شکست می‌خورید. ولی ریسک کنید، در مقابله با دشواری قوی باشید، با زورگویی‌ها مقابله کنید، شکست‌خورده‌ها را بالا بکشید و هرگز تسلیم نشوید- اگر این کارها را انجام دهید در این صورت می‌توانید زندگی خود را به شکلی بهتر تغییر دهید... و شاید حتی دنیا را!
مندوستدارکتابم
رهبران واقعی باید از شکست‌هایشان درس بگیرند، از درس‌ها برای انگیزه‌دهی به دیگران استفاده کنند و از تلاش و گرفتن تصمیمات دشوار نترسند.
مندوستدارکتابم
«تنها کاری که برای ترک این محل باید انجام بدین، اینه که سه بار این زنگ رو به صدا دربیارین.» مربی طناب زنگ را کنار دستگیره‌اش گره زد. «زنگ را به صدا دربیارید تا نیازی نباشد صبح زود از خواب بیدار شوید. زنگ را به صدا دربیارید تا دیگر در دوهای طولانی‌مدت، شنا در آب‌های سرد و یا عبور از موانع سخت حضور نیابید. زنگ را به صدا دربیارید و از تمامی این دردها خلاصی یابید.» بعد مربی به آسفالت خیره شد و در ظاهر سخنرانی خودش را قطع کرد. در نهایت گفت: «ولی اجازه بدین یه چیزی رو بهتون بگم. اگر کنار بکشین کل زندگی‌تون بابت این مسئله تأسف می‌خورین. کنار کشیدن، کارها رو آسون‌تر نمی‌کنه.»
nedsalehani

حجم

۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۳۰%
تومان