بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جسم زن، خرد زن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جسم زن، خرد زن اثر کریستین نورتراپ

بریده‌هایی از کتاب جسم زن، خرد زن

امتیاز:
۴.۵از ۳۱ رأی
۴٫۵
(۳۱)
آنچه مفید است، اینکه باید برای هر آنچه از دست داده‌ای، کاملاً عزاداری کنی، معنی آن اتفاق را درک کنی، تسلیم شوی و به آن قدرت برتری که از ما بزرگ‌تر است، واگذار کنی. این یک فرایند سخت و دردناک است که من آن را تسلیم‌شدن بنیادی می‌خوانم.
Pariya
هرگونه که دربارهٔ خودتان بیندیشید یک میدان انرژی الکترومغناطیسی در اطراف شما به وجود می‌آورد که آن حس را به دنیا منتقل می‌کند.
Pariya
که سلامت رحم مستقیماً به اعتقاد یک زن دربارهٔ خودش برمی‌گردد، در عمیق‌ترین سطوح درونی. سلامت تخمدان به کیفیت رابطهٔ یک زن با مردم و مسائل بیرون از او مربوط می‌شود. تخمدان‌ها در خطر قرار می‌گیرند زمانی که زن احساس کند توسط دیگران تحت کنترل، انتقاد یا نکوهش قرار دارد یا وقتی خودش، دیگران را کنترل کرده یا سرزنش یا انتقاد کند.
چوبين
آنهایی که سقط‌های مکرر داشته‌اند، به‌لحاظ مدل شخصیتی، کسانی هستند که لذتشان در زندگی، برآوردن انتظارات دیگران است و باوجود خشم و فشار در بدنشان، به نیازهای دیگران با میل و رضایت پاسخ می‌دهند.
چوبين
مطالعات نشان می‌دهد خانم‌هایی که روابط نزدیک و صمیمانه با آدم‌های دیگر دارند، چرخهٔ قاعدگی‌شان کوتاه‌تر و مرتب‌تر است و آنهایی که خودشان را منزوی کرده‌اند، چرخه‌های نامنظم دارند.
ar
هر اندازه کمتر با بخش‌های پنهانمان در ارتباط باشیم، علائم شدیدتری قبل از قاعدگی خواهیم داشت.
حسین(ع) همه جا با ماست
تمام اشک‌ها و احساساتی که ما در درونمان فرومی‌نشانیم و سرکوب می‌کنیم، در بدن فیزیکی ما به‌صورت کارهای ناتمام باقی می‌مانند و منتظر هستند که ما به آنها توجه کنیم.
Pariya
گاهی بدن به سادگی شفا می‌یابد؛ زمانی که به خودت اجازه دهی به پیغامش گوش دهی.
Pariya
ممکن است به نظر شما عجیب و غریب بیاید؛ ولی من با استواری باور دارم که خود ما در ایجاد بیماری در بدنمان همکاری و شرکت داریم. روی دیگر سکه، این است که ما می‌توانیم در شفای بدنمان هم به همان صورت شرکت داشته باشیم.
Pariya
من می‌دانم که می‌توانم هنگامی که ترسیده‌ام، تقاضای حمایت کنم و نیز می‌دانم عزیزانی به من عشق می‌ورزند و از من مراقبت کرده و به من اهمیت می‌دهند.
Pariya

حجم

۲۶۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۲۶۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان