بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جسم زن، خرد زن | طاقچه
کتاب جسم زن، خرد زن اثر کریستین نورتراپ

بریده‌هایی از کتاب جسم زن، خرد زن

امتیاز:
۴.۵از ۳۱ رأی
۴٫۵
(۳۱)
ما در عصری به سر می‌بریم که باید بیاموزیم با انتخاب آگاهانه بچه‌دار شویم؛ نه اینکه فقط بخواهیم خلأهای درونمان را پر کنیم یا اینکه به این وسیله، مردی را نگه داریم
Nasrin mohseninia
هاوارد تورما می‌گوید: از خودتان نپرسید دنیا به چه چیزی نیاز دارد؛ بلکه بپرسید چه چیزی شما را زنده می‌کند و بعد بروید آن را انجام دهید. چون چیزی که دنیا به آن نیاز دارد، این است که انسان‌ها زنده شوند.
Nasrin mohseninia
وقتی آدم‌ها سعی می‌کنند در تلاش برای «قوی‌بودن» احساساتشان را پنهان کنند، باعث می‌شود که احساس بدتری به وجود آید.
Pariya
«هر زمان که عصبانی و خشمگین می‌شوم، خودم را در فضای آرامی قرار داده، با خشم یکی می‌شوم و به آن آگاهم. از خودم می‌پرسم که از چه می‌ترسم؟ از چه دردی سعی دارم فرار کنم؟ به‌سادگی به احساسی که در بدن دارم، آگاه می‌شوم تا چیزی تغییر کند. سپس بیشتر اوقات، پاسخم را دریافت کرده و روی آن کار می‌کنم.»
Pariya
بیماری به وجود نمی‌آید تا زمانی که زن در تلاش برای تغییراتی که لازم است در زندگی‌اش ایجاد کند، احساس ناامیدی و فرسودگی کند.
Nasrin mohseninia
سایوکس رز در کتاب رقص ماه از این چرخه به‌عنوان بُعد زنانهٔ زمان یاد می‌کند: «ازآنجایی‌که بدن زنان به‌لحاظ زیست‌شناختی با کرهٔ ماه تنظیم شده، برایمان این‌گونه مقدر شده است که چرخهٔ تغییرات ماه را از طریق چرخهٔ قاعدگی ماهیانه‌مان حس کنیم. این تشابهات ریتمیک نشان‌دهندهٔ قلمروی کشف‌نشدهٔ زنانه‌ای است برای نگهداشتن و تعیین وقت و زمان‌بندی. این یک میراث الهی است که به زنان رسیده است.»
مریم
گاهی بدن به سادگی شفا می‌یابد؛ زمانی که به خودت اجازه دهی به پیغامش گوش دهی.
چوبين
به‌جایی رسیده بودم که احساس کردم در یک کلام، حالم خوب نیست!
باران برفی
زمانی که یک زن در یک رابطه می‌ماند که شریکش را دوست ندارد؛ ولی به هر دلیلی می‌ترسد جدا شود، مثلاً به‌خاطر مسائل اقتصادی یا احساس ناامنی یا به‌خاطر وابستگی، او الگوی فاحشه را بازی می‌کند و الگوی انرژی را ایجاد می‌کند که به بیماری‌های مزمن واژنی و ادراری منجر می‌شود.
mostafavi.zahra@gmail.com
به‌طور فوق‌العاده، احساس می‌کنم خوبم. اکنون و همیشه در حال پردازش زندگی‌ام هستم و خواهم بود. از طریق مراقبه و موسیقی‌درمانی، ایمان و اعتقاد درونی‌ام را نو کرده‌ام. زندگی‌ام را پذیرفتم. همچنین پذیرفتم این توانایی را دارم که خودم را شفا دهم. می‌توانم به شفای دیگران نیز کمک کنم.
Pariya

حجم

۲۶۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۲۶۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد