بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب موفقیت شخصی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب موفقیت شخصی اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب موفقیت شخصی

۴٫۰
(۹)
وقتی دیگران از شما می‌پرسند «وضع از چه قرار است؟» به آنها بگویید «همه‌چیز عالیست.»
MAHMOUD*EBRAHIMI
دهید. قانونی درباره موفقیت وجود دارد که می‌گوید: «درآمد شما به اندازه متوسط درآمد پنج نفری است که با آنها معاشر هستید.» چرا؟ زیرا ما تحت‌تأثیر کسانی قرار می‌گیریم که با آنها معاشرت می‌کنیم. کسانی که با ما معاشرت می‌کنند به اندازه ۹۵ درصد احساسات و اندیشه ما را تغییر می‌دهند.
MAHMOUD*EBRAHIMI
گری هامل و سی کی پراهالاد در کتاب رقابت برای آینده خاطرنشان می‌کنند که راهکار شرکتهای موفق این است که پنج سال آینده را در نظر بگیرند و ببینند شرکت چه صلاحیتهایی باید داشته باشد و از امروز برای رسیدن به این صلاحیتها تلاش کنند. شما هم باید امروز به این نتیجه برسید که برای موفق شدن در آینده به چه مهارتهایی احتیاج دارید و از امروز برای ایجاد این مهارتها در خود تلاش کنید.
mahdi
سختکوشی شما را شهره خاص و عام نمی‌کند. باید زودتر از ساعت کار رسمی شروع کنید، دیرتر از ساعت پایان کار روزانه، کارتان را تمام کنید، کمی بیشتر تلاش کنید و دیرتر از بقیه محل کارتان را ترک نمایید. موفقها همیشه بیش از انتظاری که از آنها می‌رود کار می‌کنند. آنها بیشتر از دیگران وقتشان را صرف کار می‌کنند. آنها تنها کاری را که از آنها خواسته می‌شود انجام نمی‌دهند، بلکه کمی بیشتر کار می‌کنند و این کمی بیشتر کار کردن موجب همه تفاوتها می‌شود.
mahdi
از روش تلقین به خود استفاده کنید. همه روزه با خود مثبت حرف بزنید. بگویید می‌توانم این کار را بکنم. هر کاری را که بخواهم می‌توانم انجام دهم. آنقدر به خود تلقین کنید تا واقعیت جدید شما شود.
mahdi
شجاعت برای موفقیت شخصی و سلامت روانی شما مطلقآ ضرورت دارد، و این را هم بدانید که شجاعت کیفیتی آموختنی است. حتی اگر تحت‌تأثیر حوادث گذشته از بعضی از موقعیتها می‌ترسید، می‌توانید بر این هراس خود غلبه کنید و به شجاعت برسید. کافیست شجاعت را بارها و بارها تکرار کنید.
mahdi

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد