بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟) | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟) اثر ‌‫مایکل. اس.‬ برودر

بریده‌هایی از کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)

۴٫۲
(۱۷)
آیا هرگونه ضعف یا نقصی - واقعی یا خیالی - کافی است تا خود یا همسرتان را زیر سؤال ببرید، انکار کنید یا حتی رابطه‌تان را تخریب کنید؟
Fafa
در بسیاری از زندگی‌های زناشویی، پرشور و هیجان‌ترین رابطه‌ی جنسی بعد از جر و بحث‌های آزاردهنده رخ می‌دهد. گاهی خشم جلوه‌ای از «معاشقه» برای برقراری رابطه‌ی جنسی پرشور را به خود می‌گیرد! علتش هم این است که اغلب بعد از جروبحث یا زدوخوردی آزاردهنده، عذرخواهی صورت می‌گیرد و همین می‌تواند احساسی به‌وجود آورد که انگار مشکل برطرف شده است (که البته نشده است).
Fafa
-اشتیاق درواقع انرژی احساس عاشقانه و تمایلات جنسی است که از همان ابتدا شما را به‌عنوان زوج با هم نگه می‌دارد. اشتیاق عامل انگیزه‌بخش قدرتمندی است و موجب می‌شود دریچه‌ی قلبتان را به‌روی کسی باز کنید و خمیرمایه‌ای است که جلوه‌های مختلف صمیمیت را همچون میل و کشش، علاقه و تمایل شکل می‌دهد. اما اشتیاق به‌تنهایی موجب دوام رابطه نمی‌شود. -دومین مؤلفه آرامش است. آرامش درواقع توانایی حل و فصل مسائل، لذت بردن از بودن با یکدیگر، احترام گذاشتن به یکدیگر، اشتراک در شیوه‌های زندگی و اهداف و ارزش‌های مشابه (مالی، بچه‌ها، برنامه‌های شغلی و غیره) و همزیستی توأم با رضایت خاطر در کنار یکدیگر است.
Fafa
دو مؤلفه‌ی مهم روابط کارامد را بیان کرده‌ام: اشتیاق و آرامش.
Fafa

حجم

۱۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد