بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱) | صفحه ۲۴ | طاقچه
کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱) اثر مسعود لعلی

بریده‌هایی از کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱)

گردآورنده:مسعود لعلی
انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۸ رأی
۴٫۰
(۸)
«خود تأییدی» هرچه می‌خواهد پیش بیاید هرکس هرچه می‌خواهد به‌شما بگوید و هرکس هرچه می‌خواهد در حق شما بکند به‌رغم اینها، تنها کاری که لازم است بکنید ادامه دادن به‌این است که: «من خود را تأیید می‌کنم. من خود را تأیید می‌کنم، من خود را تأیید می‌کنم.» لوئیز هی
🌸nafas🌸
«دوستانم باور نمی‌کردند بتوانم سخنرانی موفق شوم. از اینرو چاره‌ای اندیشیدم. رفتم و برای خودم دوستان جدیدی پیدا کردم!»
م.محمدی
اگر در ازای هر کلام پُرمهر و دلنشینی که به‌زبان می‌آورید، دو سکه به‌شما می‌دادند. و در ازای هر کلام آزاردهنده و بی‌محبتی که ابراز می‌کنید یک سکه از شما می‌گرفتند درآمد خالص روزانه‌تان چقدر می‌شد؟
fatemeh
در پایان یک زندگی طولانی! «هسیدیک زوسیا» قبل از مرگش اعلام کرد: «در دنیای بعدی، کسی از من نخواهد پرسید که چرا حضرت موسی نبودی.» باید از من پرسیده شود: «چرا زوسیا نبودی؟» جک کانفیلد
fatemeh
«بیشترین زمانی که تلف می‌شود، زمان شروع کردن است.» به‌نظر شما حرف درستی نیست؟ دشوارترین بخش نوشتن نامه، نوشتن سطر اول آن است. دشوارترین بخش تلفن زدن، برداشتن گوشی و شماره‌گیری است و دشوارترین بخش نواختن پیانو، نشستن پشت آن و قرار گرفتن در برابر کلیدهاست. زمان شروع است که اغلب اشخاص را متوقف می‌کند.
fatemeh
هدف مشخصی را در نظر بگیرید. میزان درآمدتان را مشخص سازید. چه زمانی می‌خواهید به‌این هدف برسید؟ برنامه‌ریزی کنید و درباره چگونگی دستیابی به‌این هدف تصمیم بگیرید. به‌این نتیجه می‌رسید که این تفاوت مهم میان اشخاص موفق و اشخاص ناموفق است
وحید محمدی
بپذیرید که عاشق بودن مهمتر از حق به‌جانب بودن است. اگر متوجه شدید که دارید در مورد اینکه حق به‌جانب شماست بیش ازحد اصرار می‌کنید الگوی خود را در هم بشکنید. اگر لازم می‌دانید سکوت کنید و به‌مشاجره خاتمه دهید تا به‌حالت عادی برگردید و راهی برای حل اختلاف پیدا کنید.
وحید محمدی
برای رسیدن به‌ثروتی عظیم، برای خود رقم دقیقی را تعیین نمایید. با این کار برای رسیدن به‌آن عدد، فکرهای جدیدی خواهید کرد و درهای تازه‌ای به‌رویتان باز خواهد شد، در غیر این صورت تنها این روزها هستند که می‌گذرند و شما در رؤیای کسب ثروت تا پایان عمر، روزگار می‌گذرانید.
وحید محمدی
«یکی بودن» بهتر از «حق به‌جانب بودن» است. پیروزی کوچکی که در دعوا نصیب آدمی می‌شود، فقط به‌بیشتر شدن فاصله می‌انجامد.
وحید محمدی
سوم فروردین «موفقیت همان بهره‌وری است» یک‌بار تابلویی در یک شرکت کوچک تجاری دیدم که روی آن نوشته شده بود: ۵۷ قانون موفقیت: ۱ ـ کالاها را تحویل بدهید ۲ ـ ۵۶ قانون دیگر اهمیتی ندارند چهارم فروردین «متوسط بودن را نپذیرید» کلمه متوسط به‌این معناست که تا نصف کوه بالا بیایید. متوسط بودن یعنی کار را نیمه کاره انجام دهید، خودتان را از قله دور نگهدارید. افراد شایسته هیچ‌وقت حد متوسط را قبول نمی‌کنند. آنها انرژی و کوشش خود را روی آنچه که به‌خوبی انجام می‌دهند متمرکز می‌کنند و تمامی سعی و تلاش خود را به‌کار می‌بندند.
وحید محمدی

حجم

۳۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۳
۲۴
صفحه بعد