بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱) | صفحه ۲۲ | طاقچه
کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱) اثر مسعود لعلی

بریده‌هایی از کتاب یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم (۱)

گردآورنده:مسعود لعلی
انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۸ رأی
۴٫۰
(۸)
برای شما قوت قلب است اگر بدانید که بزرگان معنوی، مانند ابراهیم و اسحاق مجبور شده‌اند مدتی، بیست تا بیست وپنج سال منتظر بمانند تا برخی از خواسته‌هاشان اجابت شوند. ابراهیم بیست وپنج سال برای تولد پسرش چشم انتظار ماند. در آن هنگام فهمید که تأخیر خداوند به‌منزله انکار نبود و همان‌طور که خداوند عهد بست در وقت مناسب و به‌شیوه مناسب دعایش را اجابت کرد. کاترین پاندر
fatemeh
چندی پیش، به‌همراه همسرم برای خرید نان به‌یک نانوایی فرانسوی رفته بودیم. فروشنده پرسید: «با هم هستید؟» پتی جواب داد: «بله، تا ابد!» فروشنده لبخندی زد. به‌ما تبریک گفت و ادامه داد که: «این روزها کمتر می‌شود از این حرف‌ها شنید». جک کانفیلد
fatemeh
عشق و زناشویی محلی برای بخشیدن و خوشبخت کردن طرف مقابل است، نه جایی برای به‌دست آوردن چیزهایی که نداریم.
وحید محمدی
چگونه می‌توانید مانند یک فرد سرشناس رفتار کنید وقتی که لباس زیر شما سوراخ سوراخ است یا انگشت پایتان از سوراخ جوراب بیرون زده است؟ یکی از دوستانم می‌گوید: «هرگاه موفق و پولدار شدم این زندگی سگی را رها خواهم کرد.» اما او کاملا در اشتباه است. اگر می‌خواهید موفق باشید، باید از هم‌اکنون مانند افراد موفق زندگی کنید و موفقیت را از هم‌اکنون در خود احساس کنید.
وحید محمدی
فقرا و ثروتمندان دو نگرش کاملا متفاوت نسبت به‌پول دارند: فقرا «آرزو» می‌کنند که پولی به‌دست آورند و ثروتمندان «ایمان» دارند که به‌دستش می‌آورند.
وحید محمدی
دردهای جهانی به‌ما پیام می‌دهند که باید چیزی را تغییر دهیم. مثلا پیام پای تاول‌زده این است که باید کفش خود را عوض کنیم. پیام دردهای عاطفی هم که همچون تاولی بر مغز ما نشسته‌اند معمولا این است که باید طرز تفکر خود را عوض کنیم. وقتی زاویه نگاه خود را به‌زندگی تغییر می‌دهیم غالبآ اثری از این دردها به‌جا نمی‌ماند.
وحید محمدی
هر قول و قراری که می‌گذارید در نهایت با خودتان است. حتی وقتی با شخص دیگری به‌توافق می‌رسید، ذهنتان به‌آن واقف می‌شود و آن را به‌عنوان تعهدی ثبت می‌کند. شما در واقع با خودتان به‌توافق می‌رسید که کاری صورت بدهید. و وقتی این کار را نمی‌کنید، اعتمادتان به‌خودتان سلب می‌شود. نتیجه آن کاهش اعتماد به‌نفس، عزت نفس و احترام به‌خود است.
وحید محمدی
کم‌اهمیت‌ترین واژه: من مهمترین واژه: ما دو واژه‌ی از همه مهمتر: خیلی ممنون. سه واژه‌ی از همه مهمتر: هیچ اشکالی ندارد. چهار واژه‌ی از همه مهمتر: نقطه‌نظر تو چیست؟ پنج واژه‌ی از همه مهمتر: کارت را عالی انجام دادی. شش واژه‌ی از همه مهمتر: می‌خواهم تو را بهتر درک کنم.
وحید محمدی
فاصله میان دانستن و انجام دادن از فاصله میان جهل و دانش خیلی بیشتر است.
وحید محمدی
همیشه به‌آن رسیده‌ایم. آنتونی رابینز
کاربر ۵۶۹۷۴۱۸

حجم

۳۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان