بریده‌های کتاب شهید گمنام ( ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر)
کتاب شهید گمنام ( ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر) اثر گروه نویسندگان

کتاب شهید گمنام ( ۷۲ روایت از شهدای گمنام و جاویدالاثر)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۷ رأی
۴٫۵
(۳۷)
ساعتی بعد سوار موتور تریل ۱۲۵ شدیم و به سمت خط راه افتادیم. هیکل مهدوی درشت بود. گلگیر موتور به لاستیک گیر می‌کرد. باخنده گفتم: مهدوی دیگه نمی‌شه با ۱۲۵ تو رو جابه‌جا کرد! یادم باشه دفعه بعد با ۲۵۰ بیام! بعد هم هر دو خندیدیم.
احمد اسدی
حاج احمد لبخندی زد و گفت: قبل از انقلاب ساواک نتوانست با ما کاری کند. با یاری خدا در مریوان ضدانقلاب نتوانست ما را شکست دهد. بعثی‌ها نتوانستند حریف ما شوند. مطمئن باش منافقین هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. اگه قرار باشد برای من اتفاقی بیفتد در جبهه نبرد با اسرائیل خواهد بود!! این حرف حاج احمد زمانی بود که هنوز خبری از اعزام قوای ایرانی به سوریه و لبنان نبود.
احمد اسدی
اسارت در راه عقیده عین آزادی است.
اف جی
در کیسه شخصی محمد یک کاغذ کوچک بود که حکم وصیت داشت. روی آن نوشته بود اسارت در راه عقیده عین آزادی است.
مریم
ای خفتگان بیدار شوید. مرگ در کمین شما نشسته است. بار گناهانتان را با توبه سبک کنید. فکر نکنید شهادت به سادگی به دست می‌آید. بلکه همانگونه که امام فرمود: هدیه‌ای است از جانب حق برای کسانی که لایق هستند.
Amin_Mansour
مصداق کلام نورانی پیامبر (ص) بود که می‌فرماید: زیاد وضو بگیرید. اگر توانستید شب و روز باوضو باشید. زیرا اگر در حال طهارت بمیرید شهید خواهید بود.
فآطمه
همه ما در پشت موانع گیر افتاده بودیم. واقعاً نمی‌دانستیم چه کنیم. در همین حین یک جوان به روی سیم‌های خاردار خوابید! بعد هم گفت: همه از روی من عبور کنید!
Nasrin mohseninia
بلکه همانگونه که امام فرمود: هدیه‌ای است از جانب حق برای کسانی که لایق هستند.
مریم
حضرت امام دستی بر روی پای او کشید. فرمودند: انشاءالله خوب می‌شود. حاج احمد از جماران که بیرون آمد دیگر عصا در دست نگرفت!!
باافتخار ، یه ارزشی🦋
همه ما در پشت موانع گیر افتاده بودیم. واقعاً نمی‌دانستیم چه کنیم. در همین حین یک جوان به روی سیم‌های خاردار خوابید! بعد هم گفت: همه از روی من عبور کنید! بیش از سیصد نفر از روی بدن او عبور کردند. خارهای سیم در بدن جوان فرو رفته بود. در زیر نور منّور کاملاً مشخص بود. قطرات خون از بدن او جاری شده بود. وقتی همه نیروها از روی بدن او عبور کردند عملیات با موفقیت آغاز شد.
reza.m.1001

حجم

۳۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان