بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب غذا، دعا، عشق | طاقچه
کتاب غذا، دعا، عشق اثر ندا شادنظر

بریده‌هایی از کتاب غذا، دعا، عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴۰ رأی
۳٫۸
(۴۰)
«بچه‌دار شدن مثل خالکوبی کردن روی صورته. قبل از اینکه بچه‌دار شی، باید از کاری که می‌کنی مطمئن باشی و به یقین برسی.»
Maha
روزی می‌رسه که می‌تونی همهٔ دنیا و سرنوشتت رو دوست داشته باشی... حالا بخند.»
Anahid
بر اساس متون مذهبی و عرفانی، جست‌وجوی پروردگار و شناخت او، غایت نهایی و هدف اصلی زندگی انسان است. ما به همین دلیل متولد شده‌ایم و در تمام زندگیمان دردها و رنج‌های بسیاری را تحمل می‌کنیم. ما متولد شده‌ایم تا عشق بی‌کران الهی را تجربه کنیم. وقتی این عشق را در قلبتان می‌یابید، آیا می‌توانید حفظش کنید؟ اگر بتوانید حفظش کنید، به سعادت و خوشبختی می‌رسید.
jaVad
«هیچ‌وقت نباید به خودتون اجازه بدید که قانون‌شکنی کنید یا کارتون رو درست انجام ندید، چون اگه یه بار این کارو بکنید، بارها و بارها این کار رو تکرار خواهید کرد. باید تمرین کنید که در هر شرایطی قوی باشید.»
Mary gholami
بسیاری از مردم فکر می‌کنند خوشبختی با شانس در ارتباط است. اما خوشبختی هیچ ارتباطی با شانس ندارد. خوشبختی نتیجهٔ اعمال فرد است. گاهی شما برای به دست آوردن خوشبختی می‌جنگید، مقاومت به خرج می‌دهید و حتی تمام دنیا را به دنبال آن سفر می‌کنید. اما کافی است که دعا کنید و برای به دست آوردن خوشبختی بکوشید. به خاطر بسپارید که تنها در لحظات سختی و دردمندی دعا نکنید. اگر حتی وقتی دردها و ناراحتی‌هایتان از بین رفت، خدا را شکر کنید و به دعا و نیایش بپردازید، روحتان همواره در بهترین وضعیت قرار خواهد گرفت.
jaVad
زیرا خداوند هرگز دری را بر روی بنده‌اش نمی‌بندد، مگرآنکه در دیگری را باز کند.
•سآرا •
او گفت که شش راه برای درمان دلشستگی می‌داند: «ویتامین E بخور، زیاد بخواب، زیاد آب بنوش، به مکان‌های دور سفر کن تا از مردی که دوستش داری دور باشی، دعا کن و خودتو متقاعد کن که باید سرنوشتت رو بپذیری.»
jaVad
وظیفهٔ ما این است که از آیین و رهنمودهای دینی پیامبران و اساتیدمان استفاده کنیم تا هرچه بیشتر به خدا نزدیک شویم. اگر انسانی با خلوص نیت و صداقت به نیایش خداوند بپردازد، خداوند صدای او را خواهد شنید و دعایش را اجابت خواهد کرد.
jaVad
بگواد جیتا – نویسندهٔ هندی کتاب‌های یوگا – می‌گوید: «اگر به دنبال سرنوشت خودتان بروید و مسیر زندگی را بجویید، هرچند پر از عیب و کاستی باشد، بهتر از آن است که از روش زندگی بی‌عیب و موفق دیگران تقلید کنید.»
jaVad
مادرم مسیر زندگی‌اش را شخصاً انتخاب کرده بود و از این بابت راضی و خشنود بود. رضایت و آسودگی از چهره‌اش هویدا بود. هرگز عهدی را که با خود بسته بود، نشکست. او نفع بسیاری از انتخابش برد. مدت‌ها در کنار مردی زندگی کرد که هنوز او را بهترین دوستش می‌داند. او شاید چیزهای زیادی را از دست داده است، همان‌طور که پدرم چیزهای بسیاری را از دست داده بود. اما در بین ما کیست که در مسیر زندگی‌اش چیزی را از دست ندهد؟
jaVad

حجم

۲۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد