بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی اثر حسین شیرمحمدی

بریده‌هایی از کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی

۳٫۶
(۱۹)
در بحث موفقیت خواستن مهم‌ترین چیز است
کاربر ۵۶۳۳۲۱۵
جمله برگزیده کارآفرین: برای ثروتمند شدن به قله فکر کنید و روی کوهپایه‌ها چادر پهن نکنید!
کاربر ۵۶۳۳۲۱۵
فرمول نبود، غیرممکن بود نجات پیدا کنم. داناترین آدم‌روی زمین که عقلش عالی است، اگر در حد حرف باقی بماند و ایستادگی و ایستادگی و ایستادگی را یاد نگیرد، هیچ کاری از پیش نمی‌رود. توجه کنید تمام انسان‌های موفق اشتباهات فراوانی کرده‌اند و در تدریج و ستیز زمان آموزش‌دیده‌اند. لذا توصیه‌ام این است که آن فرمول جادویی من را همیشه به کار ببریم و بدانید معجزه می‌کند، در زندگی من که معجزه کرد.
کاربر ۵۶۳۳۲۱۵
به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم، منی که پرده‌ها را می‌کشیدم! یک قابلمه روی چراغ می‌گذاشتم آب در آن می‌ریختم، یک قابلمه دیگر هم می‌گذاشتم و در آن پیازداغ درست می‌کردم که هرکسی وارد حیاط می‌شود فکر کند که من خورشت و پلو دارم. وقتی من می‌بینم که این سختی‌ها را گذراندم حالا پولی که درمی‌آورم را با خوشحالی خرج می‌کنم.
هدی✌
می‌خواستم زندگی کنم. می‌خواستم کاری کنم که با مردم باشم. به خودم قول داده بودم کاری کنم که تنها نباشم
هدی✌
حوالی صبح زود داشتم از پنجره بیرون را نگاه می‌کردم. سیاهی کم‌کم می‌رفت و نور جای آن را می‌گرفت. یک درخت خیلی قشنگ هم جلوی پنجره اتاقم در بیمارستان سوانح سوختگی بود و باد آرامی افتاده بود لای برگ‌هایش و آن را تکان می‌داد. با خودم فکر کردم همین یک ربع پیش همه‌جا تاریک بود اما الآن روشن‌شده و برگ‌ها به این زیبایی تکان می‌خورند، چرا من باید خودم را بکشم. فرض می‌کنم همین‌طوری به دنیا آمدم. خدا هست، شبانه‌روز هست، این‌همه آدم هستند. چرا من باید این‌قدر ناامید باشم؟ یک نور امید رفت توی دل من و تصمیم گرفتم زنده باشم، زندگی کنم و به‌دردبخورم.
هدی✌
من خودم اگر به سال‌های قبل برگردم دیگر به امید بانک و دولت نمی‌نشینم! وقت‌هایی که برای گرفتن وام از بانک گذاشتم را دیگر هدر نمی‌دهم.
هدی✌
این صداقت گردشگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. درواقع پولی که باصداقت و درستکاری به دست می‌آید برکت پیدا می‌کند و رمز موفقیت من هم همین است
هدی✌

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد