بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی | طاقچه
کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی اثر حسین شیرمحمدی

بریده‌هایی از کتاب زندگی‌نامه جذاب ۵+۲۱ کارآفرین ایرانی

۳٫۶
(۱۹)
شعار من این است: زندگی همین بود و بس، لحظه‌ها را گذراندیم تا به خوشبختی برسیم، غافل از اینکه خوشبختی همان لحظه‌ها بود
javad_azimi
دوستی می‌گفت: معنی واقعی کارمندی یعنی یک نفر راه ثروتمند شدن را پیداکرده و من باکار کردن برای او کمک می‌کنم تا او سریع‌تر ثروتمند شود. این به این معنی نیست که هیچ‌کس نباید کارمند شود یا اینکه کارمندی بد است و کارآفرینی خوب است. منظورم این است که برای ثروتمند شدن و رسیدن به قله، کارمندی جوابگو نیست و باید سراغ کارآفرینی رفت.
هدی✌
پولی که باصداقت و درستکاری به دست می‌آید برکت پیدا می‌کند و رمز موفقیت من هم همین است.
s.latifi
روزی از یکی از کارآفرینان بزرگ کشورمان درخواست نصیحتی نمودم ایشان فرمودند: دو کتاب همیشه بالای سرت و روی تختت باشد: ۱- قرآن ۲- کتاب‌های زندگینامه
هدی✌
جمله برگزیده کارآفرین: اگر به سال‌های قبل برگردم دیگر به امید بانک و دولت نمی‌نشینم! وقت‌هایی که برای گرفتن وام از بانک گذاشتم را دیگر هدر نمی‌دهم.
yamur
شعار من این است: زندگی همین بود و بس، لحظه‌ها را گذراندیم تا به خوشبختی برسیم، غافل از اینکه خوشبختی همان لحظه‌ها بود
reza
برای ما بن بستی وجود ندارد یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.
ممد
روستایی که نه‌چندان حاصلخیز است و نه جاذبه خاصی دارد، اما با موقعیت‌شناسی درست این جوان روستایی توانسته در کتاب راهنمای گردشگری یونسکو، عنوان شگفت‌انگیزترین تجربه گردشگری ایران را از آن خود کند.
yamur
یادمان باشد که دوباره در تله نیفتیم و فکر کنیم: «ثروتمندان می‌خواهند ما فقیر بمانیم»؛ چون در آن صورت، باز این باور مظلومیت را پذیرفته‌ایم و این‌که اگر ما ثروتمند شویم ظالم و خودخواه می‌شویم و بدخواهِ فقرا. باید بدانیم «پول» نه هدف، بلکه «نشانه» است؛ نشانه‌ی ارزشی که شما به جهان ارائه می‌کنید؛ و همچنین «پول» فقط یکی از شش بخش «ثروت» است (برای همین است که همه‌ی میلیاردرهای دنیا لزوماً «ثروتمند» نیستند. آن دسته از سوپر پولدارهای دنیا که واقعاً «ثروتمند» هستند، دانش مالی و تجربه‌های خود را باروی گشاده در اختیار دیگران قرار می‌دهند. یک نمونه‌اش خودِ رابرت کیوساکی است، یا مثلاً «وارن بافت»). آن تاجر در داستان بالا، به ماهیگیر مکزیکی آدرس اشتباه می‌دهد. درواقع، مکزیکی با
کاربر ۵۶۳۳۲۱۵
هیچ‌وقت برای هیچ کاری دیر نیست. هر وقت در هر سن و در هر شرایطی بخواهید شروع کنید همان‌جا اول کار است
هدی✌

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد